1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I will find a job tomorrow."

"I will find a job tomorrow."

Переклад:Я знайду роботу завтра.

August 13, 2015

6 коментарів


eWolf1

А як тоді сказати "Я буду шукати роботу завтра"? Чому така відповідь не приймається?


Vinnfred

"find" - це "знаходити". "Знаходити" - це результат пошуку, а не його процес
"шукати" - to look for


uneberty

Ще will означає що ти впевнений в тому що говориш


O_22

"Я завтра знайду роботу."?


tymoshenkooleh

або я глухуюватий або при нормальному відтворенні каже the ,а при повільному а(варіант the можливий при окремій, визначеній роботі)


PS7x7

я відповів вірно!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати