Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"The woman swims among the turtles."

Vertaling:De vrouw zwemt tussen de schildpadden.

0
3 jaar gelden

5 opmerkingen


Rishaan.

Among is: bij en met. Waarom is 'b'ij dan fout?

1
Reageer10 maanden geleden

Soraya231

wat betekent among dat betekent toch onder waarom is het dan hier tussen

0
Reageer3 jaar gelden

emmabakker20

among betekent tussen-te midden van- onder

0
Reageer2 jaar gelden

Henk865948

Ipv among kan dan ook between the turtles?

0
Reageer9 maanden geleden

jako101173

Kan "between" ook?

0
Reageer7 maanden geleden