Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"The woman swims among the turtles."

Vertaling:De vrouw zwemt tussen de schildpadden.

3 jaar gelden

5 opmerkingen


Rishaan.

Among is: bij en met. Waarom is 'b'ij dan fout?

11 maanden geleden

Soraya231

wat betekent among dat betekent toch onder waarom is het dan hier tussen

3 jaar gelden

emmabakker20

among betekent tussen-te midden van- onder

2 jaar gelden

Henk865948

Ipv among kan dan ook between the turtles?

10 maanden geleden

jako101173

Kan "between" ook?

8 maanden geleden