"My mluvíme, on poslouchá."

Překlad:We speak, he listens.

August 14, 2015

12 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


MartinaMrk

Proč není správná i odpověď a) We talk, he hears ? Díky


Nemesis_NaR

Protože to znamená "My mluvíme, on slyší"


jgstcd

Nestudovala jste nahodou nemcinu? Anglicky "hear" a nemecky "hören" jsou pribuzne, a castecne vyznamove prikryvaji, ale jen castecne.


MartinaMrk

Studovala:) Díky !


jgstcd

To nebude pravdepodobne posledni takovy priklad. Znalost nemciny muze pomoci s anglictinou, ale dost casto je spis matouci.


ok1pzh

Proč není správně We talk?


Petr685226

Proč tam není "to" na škole nás učili, že "listen to" je vždy spolu. "We speak, he listens to."


Vra839510

Jaký je rozdíl mezi "speak" a "say"?


ZdekaSchoo

speak=mluvit say=říkat


ok1pzh

Kantor asi myslím "say". Také mi to nebylo jasné, ale je pravda, že "my říkáme" je v tomto kontextu divné.


NYOJngsJ

Proc nemuze byt ze v danem okamziku .... We are speaking, he is listening. ???


NYOJngsJ

NYOJngsJ napsal jse We are speaking, ..... a neuznalo to jako spravne

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.