"My mluvíme, on poslouchá."

Překlad:We speak, he listens.

před 3 roky

9 komentářů


MartinaMrk

Proč není správná i odpověď a) We talk, he hears ? Díky

před 3 roky

Nemesis_NaR

Protože to znamená "My mluvíme, on slyší"

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Nestudovala jste nahodou nemcinu? Anglicky "hear" a nemecky "hören" jsou pribuzne, a castecne vyznamove prikryvaji, ale jen castecne.

před 3 roky

MartinaMrk

Studovala:) Díky !

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

To nebude pravdepodobne posledni takovy priklad. Znalost nemciny muze pomoci s anglictinou, ale dost casto je spis matouci.

před 3 roky

Petr685226

Proč tam není "to" na škole nás učili, že "listen to" je vždy spolu. "We speak, he listens to."

před 3 měsíci

kantor00

Jak to že to není správně

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Pokud nevime co je nespravne tezko vam musime rici proc je nespravne.

před 3 roky

TobiMelich

nenapsal jsem s a to jako vadí?

před 10 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.