1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "It is a black powder."

"It is a black powder."

Переклад:Це чорний порошок.

August 14, 2015

6 коментарів


IgorKachur

чому вживається артикль - a?


Ediopol

Артикль відноситься до слова "powder" і вказує на те, що це "порошок" в загальному значенні, а не якийсь конкретний.


Misha_T

А хіба порох - це злічуваний іменник?


AlinaLaraN

Це є чорна пудра - додайте у правильні


Sasha1715

ще один переклад "Це є чорний порошок"


Nazar_I

пудра - буде правильним?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.