1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Do you believe in his existe…

"Do you believe in his existence?"

Переклад:Ви вірите у його існування?

August 14, 2015

6 коментарів


andrii.zhuk

в українській мові в/у є повністю взаємозамінними.


Vinnfred

Аж ніяк ;)

Правопис вам у поміч: http://goo.gl/4lrT3e


bat42380

та коли б програмісти дуолінго зробили символи "у" та "в" тотожними, то кількість помилок зменшилась би на порядок.


aoyH9

"you" в перекладі українською означає "ви" або "ти"!


zw0d3

Овва! То виявляється "in" не завжди значить "всередині ")


Marichka2002

Я не поставила знаку питання і не зарахували відповідь

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати