"They do not like dumplings."

Translation:Вони не люблять вареники.

August 14, 2015

6 Comments


Wentris

вони не люблять пельмені - я знайшов друге значення 'dumplings' - не тільки "вареники" а й "пельмені"... видало помилку

August 14, 2015

greg.mort

У рамках цього курсу слово "пельмені" не вживається. Тому і помилка.

August 17, 2015

Wentris

дякую)

August 17, 2015

silmeth

Would “Вони не люблять вареників.” also OK, with genitive in a negative clause? Or does Ukrainian accept only accusative here?

December 1, 2015

mr.tibbls

Is Вони вареники не люблять also correct?

August 17, 2017

Andrea476806

Why вареники and not вареників?

November 5, 2018
Learn Ukrainian in just 5 minutes a day. For free.