1. Forum
  2. >
  3. Topic: Ukrainian
  4. >
  5. "They do not like dumplings."

"They do not like dumplings."

Translation:Вони не люблять вареники.

August 14, 2015

6 Comments


Wentris

вони не люблять пельмені - я знайшов друге значення 'dumplings' - не тільки "вареники" а й "пельмені"... видало помилку


greg.mort

У рамках цього курсу слово "пельмені" не вживається. Тому і помилка.


silmeth

Would “Вони не люблять вареників.” also OK, with genitive in a negative clause? Or does Ukrainian accept only accusative here?


viktorukrop

Is Вони вареники не люблять also correct?


Andrea476806

Why вареники and not вареників?

Learn Ukrainian in just 5 minutes a day. For free.