Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"The actor's performance was excellent."

Переклад:Виступ цього актора був чудовим.

3 роки тому

14 коментарів


Fb8U1
Fb8U1

Два іменники із артиклем. Основний іменник Performance. То артикль стосується його? Десь було таке пояснення. Якщо так, то переклад буде інший. Цей виступ актора...

2 роки тому

Nordry
Nordry

При такому формулюванні "actor's" виступає, скоріше, не в якості іменника, а свого роду "характеристики" слова "performance" (тобто за функціями у реченні (через присвійну форму) він тут є значно ближчим до нашого прикметника, ніж до іменника). Можна ще сказати "The performance of the(this) actor" - у такому випадку, як бачите, у кожного іменника "свій" артикль. :)

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Дякую. А чи може існувати подібне речення із двома артиклями, якщо ми хочемо підкреслити, що саме цей (сьогоднішній) виступ цього актора був чудовий? The actor's the performance was excellent.

1 рік тому

Nordry
Nordry

Боюся, що ні, другий артикль буде явно зайвим. :) У такому випадку краще додати обставину часу і сказати "The actor's performance was excellent today."

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Дякую. Питання із артиклями, де один із іменників є означенням до іншого, мені муляло давно. Тепер я зрозумів, що англійська має інші засоби, щоб уникнути захаращення мови артиклями.

1 рік тому

kosmichnyi
kosmichnyi

Я написав цей "цей акторський виступ був чудовий" в чому помилка?

1 рік тому

Maxym_Tesliuk

Бездоганний не підходить?

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Для "бездоганний" perfect є кращим перекладом, я думаю

3 роки тому

algor6

Чудовий, гарний - good, nice. Perfect, excellent - ідеальний/ бездоганний, досконалий.

2 роки тому

vosaul

Вистава - чому не приймає?

1 рік тому

fightermk

а чи можна в даному випадку сказати "акторська гра була чудовою", і якщо ні то чому? І як тоді правильно сформулювати англійською цей вислів. Дякую на перед)

1 рік тому

Val454519

Поясніть, будь ласка, чому "Цей виступ актора був відмінний", не є вірним?

10 місяців тому

Mykola5

Акторське виконання було чудове.

3 місяці тому

Fb8U1
Fb8U1

The actor's - присвійна форма іменника the actor (цей актор). Тобто, the actor's - цього актора (виступ). У вправах не варто при перекладі віддалятися від оригіналу. Граматичні конструкції використовують для якомога точнішої передачі смислу, тому не слід їх ігнорувати.

3 місяці тому