1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Elephants live in Asia and A…

"Elephants live in Asia and Africa."

Çeviri:Filler Asya ve Afrika'da yaşar.

August 15, 2015

24 Yorum


lark409426

"Filler Asya'da ve Afrika'da yaşarlar. " dedim, kabul etmedi. Asya'da ki "da" yı beğenmedi.


deneme

kesinlikle alternatif cevap olarak eklenmeli


tutumluserdeniz

Aynen benim de öyle yaptı


VeliGNGR

evet aynen bende de aynısı oldu :)


ernd01

aynı sorun bende de oldu


Jandam2

Asya ve Afrika dan sonraki - da- ikisini de bağlar. İki defa da eki kullanmaya gerek yok. Hatta - Asya Avrupa Amerika ve Afrika da - yazılsa yine doğru olur. Fakat kelimeler den biri de eki isterse onu yazmak gerekir. Yoksa Anlatım bozukluğu olur. Mesela İzmir ve Ankara da denmez. İzmir de ve Ankara da denir.


evnurAye

Bende öyle dedim


KbraNazTra

duoLingo'nun ben de bu huyundan nefret ediyorum.Ve ben de bunu bildiğimden düzgün yazdım. Kabul etti.


ozay17

Asya ve afrikanın yerini değiştirince kabul etmiyor yani elephants libe in africa and asia olmuyor :)


BeratEmin10

aynen aynı yanlışı bende yaptım


aleynatece

Cnm sikilmiua basladi sikici oldu


nejdet_

filler çoğul niye kabul etmedi anlamadım


malmoth81

filler asyada ve afrikada yaşar


Halil-T.

"Filler Asya ve Afrika'da uyur" diyor


seee1233

live yaşamaksa living nedirrr


phauruq

filler asyada ve afrika da yaşar yanlışım varsa siz söyleyin duo yanlış dedi


omeryesilkaya

da lari ayirmadik diye begenmiyo


melek543655

Filler asya'da ve afrika'da yaşarlar. Yazdim "da" yi kabul etmedi.


rabia6748

Asya ve afrikada filler yasar dedim kabul etmedi


CeMCaN5

Aynısını yazdım hata var dedi neresinde acaba


mustafa532353

filler asyada ve afrikada yaşar doğru cümle olarak eklenmeli


Akif282950

Ne saçma, aynı anlama gelen cümleyi kabul etmiyor. "Filler Asya'da ve Afrika'da yaşar" ile "Filler Asya ve Afrika'da yaşar" aynı şey. Hata Duolingoda.


krhannihan

filler asya ve afrikada yaşar yazdım kabul etmedi afrika'da yazmadığım için...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.