1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Elephants live in Asia and A…

"Elephants live in Asia and Africa."

Çeviri:Filler Asya ve Afrika'da yaşar.

August 15, 2015

23 Yorum


lark409426

"Filler Asya'da ve Afrika'da yaşarlar. " dedim, kabul etmedi. Asya'da ki "da" yı beğenmedi.


deneme

kesinlikle alternatif cevap olarak eklenmeli


Jandam2

Asya ve Afrika dan sonraki - da- ikisini de bağlar. İki defa da eki kullanmaya gerek yok. Hatta - Asya Avrupa Amerika ve Afrika da - yazılsa yine doğru olur. Fakat kelimeler den biri de eki isterse onu yazmak gerekir. Yoksa Anlatım bozukluğu olur. Mesela İzmir ve Ankara da denmez. İzmir de ve Ankara da denir.


KbraNazTra

duoLingo'nun ben de bu huyundan nefret ediyorum.Ve ben de bunu bildiğimden düzgün yazdım. Kabul etti.


ozay17

Asya ve afrikanın yerini değiştirince kabul etmiyor yani elephants libe in africa and asia olmuyor :)


Adreannaa

elephant sleep gibi okuyor sanki


AlexinNotTurkey

Yok, anadilim ingilizcedir ve telaffuzu iyimis :)


ferdi48130

Türkcen'de iyiymiş :)


BARIS_KARAMAN

Wow, how many languages are you learning?


SertaYildi

Elephants live hizli bir sekilde okununca arada sleep cikiyor iyi yakalamissin


aleynatece

Cnm sikilmiua basladi sikici oldu


nejdet_

filler çoğul niye kabul etmedi anlamadım


malmoth81

filler asyada ve afrikada yaşar


Halil-T.

"Filler Asya ve Afrika'da uyur" diyor


seee1233

live yaşamaksa living nedirrr


phauruq

filler asyada ve afrika da yaşar yanlışım varsa siz söyleyin duo yanlış dedi


omeryesilkaya

da lari ayirmadik diye begenmiyo


melek543655

Filler asya'da ve afrika'da yaşarlar. Yazdim "da" yi kabul etmedi.


rabia6748

Asya ve afrikada filler yasar dedim kabul etmedi


CeMCaN5

Aynısını yazdım hata var dedi neresinde acaba


mustafa532353

filler asyada ve afrikada yaşar doğru cümle olarak eklenmeli

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.