1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Where is the bar?"

"Where is the bar?"

Çeviri:Bar nerededir?

August 15, 2015

8 Yorum


emresk17

Bar pub demek değil miydi ?


Selcen_Ozturk

pub sadece bir bar çeşididir


AlexinNotTurkey

Eklemeliyiz. Ingilizler hep "pub" kullaniyormus. :)


[aktif olmayan kullanıcı]

    Selcen hanım neden hep bar vs.(şarap, bira, kilise, katedral) gibi kelimeler var. Tamam bunlar da lazım ama müslüman bir ülkede yaşıyoruz. Neden cami, mescit, zemzem hurma tesbih seccade gibi kelimeleri eklemiyorsunuz. Rica ediyorum. Türkiye ye gelen turistlerin çogu da zaten tarihi camileri gormeye gitmiyor mu.


Selcen_Ozturk

    burada Türkler İngilizce öğreniyor, yani siz onların kültürünü öğreniyorsunuz. İngilizce bilenler için Türkçe kursunda zaten cami gibi kelimeler mevcut. Ayrıca bu kursun kelimelerini biz seçmedik, Duolingo kurucuları tarafından hazırlanmıştı ve biz, ve ayrıca 15-20 tane başka dilin gönüllüleri, aynı kursu sadece dillerine çevirdi.

    ayrıca zemzem ve benzeri kelimelerin nasıl İngilizcesi olabilir? bunlar zaten Arapça kökenli ve her yerde aynı şekilde söylenen şeyler. Din kültürü dersi vermiyoruz burada.


englishfunn

    biz side din dersi verin demedik zaten ayrıca ne alakası var din dersiyle gerçi biraz görseniz sıkıntı olmaz heralde


ahmetcans

    sen boşver ingilizceyi arapça öğren hatta yallah arabistana

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.