"Where is the bar?"

Çeviri:Bar nerededir?

3 yıl önce

10 Yorum


emresk17

Bar pub demek değil miydi ?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

pub sadece bir bar çeşididir

3 yıl önce

FurkanTrk6

Selcen hanım neden hep bar vs.(şarap, bira, kilise, katedral) gibi kelimeler var. Tamam bunlar da lazım ama müslüman bir ülkede yaşıyoruz. Neden cami, mescit, zemzem hurma tesbih seccade gibi kelimeleri eklemiyorsunuz. Rica ediyorum. Türkiye ye gelen turistlerin çogu da zaten tarihi camileri gormeye gitmiyor mu.

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

burada Türkler İngilizce öğreniyor, yani siz onların kültürünü öğreniyorsunuz. İngilizce bilenler için Türkçe kursunda zaten cami gibi kelimeler mevcut. Ayrıca bu kursun kelimelerini biz seçmedik, Duolingo kurucuları tarafından hazırlanmıştı ve biz, ve ayrıca 15-20 tane başka dilin gönüllüleri, aynı kursu sadece dillerine çevirdi.

ayrıca zemzem ve benzeri kelimelerin nasıl İngilizcesi olabilir? bunlar zaten Arapça kökenli ve her yerde aynı şekilde söylenen şeyler. Din kültürü dersi vermiyoruz burada.

2 yıl önce

FurkanTrk6

Anladım "ingilizce kültürü dersi "(?) veriyorsunuz. Benimki sadece öneri gibi birşeydi. Hani şöyle düşünürseniz anlarsınız beni : Hangimiz yurt dışına gitdiğinde bar , kilise gibi yerleri soracak birisine. Cevabiniz icin yine de tesekkur ederim. Uygulama icin de ayrica tesekkur ediyorum hazir irtibata gecmisken. Emeginize saglik

2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"İngilizce kültürü dersi " Selcen Hanım demedi çünkü İngilizce dünya dili, yani farklı farklı kültürler İngilizce kullanırlar. Mesela Hindistan'da bir tane resmi dil İngilizce ve orada Türkiye'den daha fazla Müslümanlar yaşıyor.

Ama Furkan Bey haklısı çok turistler camiler ziyaret ederler. Bence de "Türkçe İngilizce konuşan için" bir "bonus" modül daha fazla İslam kelimeler öğrenmek için çok faydalı olacak.

2 yıl önce

englishfunn

biz side din dersi verin demedik zaten ayrıca ne alakası var din dersiyle gerçi biraz görseniz sıkıntı olmaz heralde

10 ay önce

AlexinNotTurkey
AlexinNotTurkey
Mod

Eklemeliyiz. Ingilizler hep "pub" kullaniyormus. :)

3 yıl önce

amadeus134469

Biri bu kadını bara götürsün artık

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.