1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She starts tomorrow."

"She starts tomorrow."

Překlad:Ona začíná zítra.

August 15, 2015

11 komentářů


Supermiras

Proč nemůže být. "Ona startuje zítra"?

August 15, 2015

vladimirbz

Na historické komentáře je asi zbytečné reagovat, ale pro novou verzi DL ..... také jsem toho názoru, že by váš překlad měl být uznán. Jak to znám z cyklistiky, závodí různé kategorie v různých dnech. Já mohu mít závod v Po, Út, Čt a v So. Když se mě někdo zeptá ve středu, tak mu odpovím, že já startuji zítra .... ale určitě nezačínám, protože už mám dva závody za sebou.

August 30, 2018

Nemesis_NaR

Protože to by v češtině potřebovalo docela zvláštní kontext, asi to je závodnice a závod trvá více dní. "Začíná" je tedy určitě přirozenější překlad anglické myšlenky.

August 16, 2015

jgstcd

Nemam pocit ze by to bylo spravne ani v tom specifickem kontextu. Myslim ze je to dalsi pripad kde cestina sice pouziva anglicke slovo, ale s vyznamem ktery je anglictine cizi.

August 16, 2015

Supermiras

No vidíte, právě, že ten kontext věty není zřejmý, jsem si hned vybavil kosmonautku, která zítra letí třeba na měsíc. Jsem začátečník a tak moji slovní zásobu formoval můj učitel slovesem "begin" jako synonymum pro začíná. Nicméně musím uznat po poradě s Oxford wordpower dictionary, že tato problematika opravdu není tak jednoznačná, jak jsem si myslel... Díky všem

August 16, 2015

jgstcd

Ani u kosmonautu nerikame "start" v anglictine.

August 16, 2015

Adam679

A co se v tomto případě říká? Děkuji.

October 16, 2017

PavelKral

Je to trochu mimo, ale proč není preferován tvar She will start tomorrow? Nebo She is going to start tomorrow? (jde mi o budoucí čas). Děkuji za odpověď.

March 12, 2016

Nemesis_NaR

Tak hlavně proto, že jak čeština, tak angličtina má možnost vyjádřit jistou budoucnost přítomným tvarem slovesa.

March 12, 2016

Filomena.Prvni

"Začíná zítřkem."??

September 9, 2017

kacenka9

Nejaky kontext by nebyl? Ja si nejak nedovedu uplne predstavit jak by se do toho namotala 'ona'. Festival zacina zitrkem asi mozna i treba, ale ona? Rika se to?

August 30, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.