1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Мій брат добре плаває."

"Мій брат добре плаває."

Переклад:My brother swims well.

August 16, 2015

8 коментарів


Jaryna_Sh

Чому не підходить "good"?


Milkho

good прикметник, well замінює його, виступаючи прислівником


Jaryna_Sh

Знову зробила цю ж помилку. Дякую, тепер буду знати.


6nwP5

Не зрозуміло, чому саме тут прикметник треба ставити у кінці речення, позаяк в інших випадках це вважається помилкою?


Fb8U1

Згадаймо порядок слів у англійському розповідному реченні. Підмет (My brother), присудок (swims), обставина (прислівник well).


NanoArtem

my brother is good swim чому так не можна?


SaldanV

Поясніть будь ласка в яких випадках додається s, а в яких ні. Пригадую що якщо стосуєтьс множ. (plural) то не додають.


Fb8U1

Закінчення S додається у трьох випадках.

До іменників - у множині.

До дієслів - у третій особі однини.

Для позначення Власника чогось - через апостроф.

The boyS run. (Множина іменника: Ці хлопці бігають.)

The boy runS. (Третя особа однини дієслова: Цей хлопець бігає.)

The boy'S book. (Власник книжки: Книжка цього хлопця.)

Про це детальніше на стор 31-40 посібника Драгункіна http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf

На стор 142 там же є таблиця іменників, що утворюють множину за іншими правилами, або зовсім не мають множини. Їх небагато.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.