"Biz sizi takip edeceğiz."

Çeviri:We will follow you.

3 yıl önce

6 Yorum


mayxhood

Going to da kullanılabilir mi?

3 yıl önce

AlexinNotTurkey
AlexinNotTurkey
Mod

aynen :)

3 yıl önce

Bisnev99

O zaman anlam ahmin değil de niyet mi olr ?

2 yıl önce

Baver3421

We will follow to you neden olmuyor

1 yıl önce

zeki340978

You yerine your olmaz mı ? Teşekkürler

1 yıl önce

Birce812094

Your senin demek ve burada senin takip edeceğiz olmaz ayrıca you siz anlamında da kullanılır burada da o anlamda. Yani olmaz.

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.