1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "He fits in the car."

"He fits in the car."

Μετάφραση:Αυτός χωράει στο αυτοκίνητο.

August 16, 2015

8 σχόλια


jeanprendiville

At slow speed you can hear the word fits but at normal speed I can only hear " he sits". I know nothing can be done to improve it but this is just to console you if you got it wrong, you are not alone!


I.Schmidt1

i wrote ταιριάζει στο αυτοκίνητο. is that correct?


Bacilic

I.Schmidt1 και Nagatobimaru η απάντηση είναι όχι γιατί είναι αρκετά παράξενο στα ελληνικά κάποιος να ταιριάζει σε ένα αυτοκίνητο! Το ρήμα ταιριάζω χρησιμοποιείται για να περιγράψουμε όταν συνδέονται δύο πράγματα ή όταν δημιουργείτε ένας αρμονικός συνδυασμός με κάποιον/κάποια ή κάτι. Πχ:
Ταιριάζει το καπάκι στην κατσαρόλα, σου ταιριάζει αυτό το άρωμα/παντελόνι


mata.xatzi

το χωρώ είναι συνηρημένο ρήμα .Συνεπώς το χωρά είναι το πιο σωστό


Nagatobimaru

Δε μπορούμε να πούμε ταιριάζει?


htkm10

Fit ...what is the meaning?


Bacilic

Η λέξη fit ως ρήμα σημαίνει ο ιδιαίτερος τρόπος με τον οποίο κάτι, ειδικά ένα ένδυμα ή ένα εξάρτημα, εφαρμόζει με κάτι άλλο.


MkVo882099

Για το χωράω τι άλλο θα μπορούσαμε να χρησιμοποίησουμε που να μην μπερδεύεται με το ταιριάζω?

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.