"He fits in the car."

Μετάφραση:Αυτός χωράει στο αυτοκίνητο.

πριν από 3 χρόνια

6 σχόλια


jeanprendiville

At slow speed you can hear the word fits but at normal speed I can only hear " he sits". I know nothing can be done to improve it but this is just to console you if you got it wrong, you are not alone!

πριν από 3 χρόνια

I.Schmidt1
I.Schmidt1

i wrote ταιριάζει στο αυτοκίνητο. is that correct?

πριν από 1 χρόνο

Bacilic
Bacilic
Mod

I.Schmidt1 και Nagatobimaru η απάντηση είναι όχι γιατί είναι αρκετά παράξενο στα ελληνικά κάποιος να ταιριάζει σε ένα αυτοκίνητο! Το ρήμα ταιριάζω χρησιμοποιείται για να περιγράψουμε όταν συνδέονται δύο πράγματα ή όταν δημιουργείτε ένας αρμονικός συνδυασμός με κάποιον/κάποια ή κάτι. Πχ:
Ταιριάζει το καπάκι στην κατσαρόλα, σου ταιριάζει αυτό το άρωμα/παντελόνι

πριν από 1 εβδομάδα

Nagatobimaru

Δε μπορούμε να πούμε ταιριάζει?

πριν από 2 χρόνια

htkm10

Fit ...what is the meaning?

πριν από 1 μήνα

Bacilic
Bacilic
Mod

Η λέξη fit ως ρήμα σημαίνει ο ιδιαίτερος τρόπος με τον οποίο κάτι, ειδικά ένα ένδυμα ή ένα εξάρτημα, εφαρμόζει με κάτι άλλο.

πριν από 1 εβδομάδα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.