1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The port is little."

"The port is little."

Çeviri:Liman küçüktür.

August 16, 2015

17 Yorum


keremhan77

aklınca birisi - puan vermiş yorumuma. Güneş balçıkla sıvanmaz, dicem. O da ne dicek bu sefer.

Small= Bir şeyin sadece boyuna ilişkin bir ölçü terimidir.

Little= Bir şeyin hacmi, büyüklüğü, canlı varlığın yaşının küçüklüğü, cansız bir varlığın/maddenin kapladığı alanın dar olması...vs.


handeyataz

küçük liman yazdım ama olmadı :(


xxnjcs

the little port küçük liman demektir


Gulsum_Heyder14

port liman mi demekmis?


Gulsum_Heyder14

small yazdim olmadi


fatihturan15

Kucuk lıman neden olmuyor?


ahmet567549

Telaffuzunda bir problem var mı acaba


alikaradeniz

Liman küçüktür ü kabul etmiyor ne yazmaliyim


MervePnarY

Small da kucuk demek degil mi


AlexinNotTurkey

Ikisi de ayni. Kabul ediliyor zaten.


keremhan77

small daha çok birşeyin kısa mı uzun mu olduğunu ölçerken kullanılır. Small girl gibi...Little ise birşeyin kapladığı alan, hacim, boy, en, hacim bir arada daha geniş bir manası vardır. Small port İngiliz'in gözünde ebat anlamı katar " ne yani 1.90'lik adam giremez mi " anlamı katarken, Little ise İngiliz'in gözünde " yani 100 kişi ya girer ya girmez içine, dışarda kaldık o zaman bayram tatillerinde" :)


omjio

What meaning is port?


serdar_klnc

Telafuz hala berbat


536tezcan

Alan olmaz Alan=open, space, field, area Port=liman demek ;)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.
Başla