Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Books are my best friends."

Çeviri:Kitaplar benim en iyi arkadaşlarımdır.

3 yıl önce

6 Yorum


gulce1545

"kitaplar benim en yakın arkadaşlarımdır. " olmalı. best friend arkadaş dünyadaki en iyi arkadaş olduğu için değil aynı zamanda en yakın arkadaş olduğu için de kullanılmakta.

1 yıl önce

Angel589254

Kitaplar benim en yakın arkadaşlarımın ile kitaplar benim en iyi arkadaşlarımdır arasındaki farkı nasıl anlayabilirim

1 yıl önce

kratsaimtu

Arkadaşlarımdırlar olmaz mı sonuç olarak çoğul?

2 yıl önce

ferhat.89

Have sahip olmak iyeligini neden kullanmadi

1 yıl önce

Potterhead721800

Benimdee

1 yıl önce

zehraaaw

Benim de

1 yıl önce