1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "Kiel nomiĝas la planedo, kiu…

"Kiel nomiĝas la planedo, kiu estas la plej proksima al la suno?"

Translation:What is the planet called, which is the closest to the sun?

August 17, 2015

13 Comments


Vortarulo

y u no accept "Merkuro"? :-P


RandomCanadian12

OH, it has to be "planedo" because "planeto" has the "-eto" suffix, meaning little.

Sed Merkuro estas planedeto.


22decembre

Merkuro estas planedo. Pluto estas planedeto.


RandomCanadian12

bedauxrinde pluto ne plu estas planedo


VincentOostelbos

Prave, sed kial "bedaŭrinde"?


RandomCanadian12

mi kompatas pluton. Li nur volis esti planedo kiel la aliaj.


VincentOostelbos

Ho... nun ankaŭ mi ĝin kompatas. Mi estas tro simpatiema pri tiaj aferoj...

Normale ĉi tio (tio, ke Pluto ne plu estas planedo) ne ĝenas min, ĉar ankoraŭ ĝi ekzistas, kaj nun ĝi havas multe pli da amikoj, ĉar oni malkovris, ke ĝi estas unu el multaj nanplanedoj en la Kujper-zono... sed se vi diras tion tiel, mi ja kompatas ĝin.


Renardo_11

Kolego mia (astronomo kaj esperantisto) diras, ke tiu planedeto (aŭ nano-planedo) nomiĝas Plutono. Pluto estas helena dio de la riĉeco, kiu inventis la plutokration. (Aŭ eble ĝi estas flava hundo, kiun inventis W. Disney.)


Sinjoreto

Mi preferas "Kio estas la nomo de la planedo, kiu estas la plej proksima al la suno?".


22decembre

Mi pensas ke di devas uzi "la nomon". Ne ?


Vortarulo

Ne, post "esti" oni neniam uzas la akuzativon.


Renardo_11

La respondo al „kio estas la nomo“ povus esti „ĝi estas (mal)longa vorto“ aŭ „ĝi estas vico de literoj.“ Por ekscii la nomon mem oni demandas „Kiu [el ĉiuj ekzistantaj nomoj] estas la nomo de …“


Dalingo8

It is called - The first rock from the sun :-D

Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.