"Kiel nomiĝas la planedo, kiu estas la plej proksima al la suno?"

Translation:What is the name of the planet, which is the closest to the sun?

August 17, 2015

13 Comments


Vortarulo

y u no accept "Merkuro"? :-P

August 17, 2015

RandomCanadian12

OH, it has to be "planedo" because "planeto" has the "-eto" suffix, meaning little.

Sed Merkuro estas planedeto.

June 6, 2016

22decembre

Merkuro estas planedo. Pluto estas planedeto.

July 17, 2016

RandomCanadian12

bedauxrinde pluto ne plu estas planedo

July 19, 2016

VincentOostelbos

Prave, sed kial "bedaŭrinde"?

September 10, 2016

RandomCanadian12

mi kompatas pluton. Li nur volis esti planedo kiel la aliaj.

September 11, 2016

VincentOostelbos

Ho... nun ankaŭ mi ĝin kompatas. Mi estas tro simpatiema pri tiaj aferoj...

Normale ĉi tio (tio, ke Pluto ne plu estas planedo) ne ĝenas min, ĉar ankoraŭ ĝi ekzistas, kaj nun ĝi havas multe pli da amikoj, ĉar oni malkovris, ke ĝi estas unu el multaj nanplanedoj en la Kujper-zono... sed se vi diras tion tiel, mi ja kompatas ĝin.

September 11, 2016

Renardo11

Kolego mia (astronomo kaj esperantisto) diras, ke tiu planedeto (aŭ nano-planedo) nomiĝas Plutono. Pluto estas helena dio de la riĉeco, kiu inventis la plutokration. (Aŭ eble ĝi estas flava hundo, kiun inventis W. Disney.)

August 4, 2018

LeoFordan

Mi preferas "Kio estas la nomo de la planedo, kiu estas la plej proksima al la suno?".

May 17, 2016

22decembre

Mi pensas ke di devas uzi "la nomon". Ne ?

July 17, 2016

Vortarulo

Ne, post "esti" oni neniam uzas la akuzativon.

July 17, 2016

Renardo11

La respondo al „kio estas la nomo“ povus esti „ĝi estas (mal)longa vorto“ aŭ „ĝi estas vico de literoj.“ Por ekscii la nomon mem oni demandas „Kiu [el ĉiuj ekzistantaj nomoj] estas la nomo de …“

August 4, 2018

Dalingo8

It is called - The first rock from the sun :-D

April 14, 2019
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.