1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The men and the women read."

"The men and the women read."

Překlad:Muži a ženy čtou.

August 17, 2015

33 komentářů


VeronikaUko

Jak by byla prosim veta v jednotném čísle? A proc neni použito mens a womens?


kacenka9

The man and woman read.

man, woman (a nekolik malo dalsich, nicmene casto uzivanych slov) ma nepravidelne mnozne cislo. Jednotne je MAN, mnozne je MEN. Stejne tak u zen.


mittejoz

ahoj. a jak to mam rozpoznavat pri poslechu?


kacenka9

Man se vyslovuje asi jako byste chtel rict E, ale rekl A Men se vyslovuje zcela jasne E

Woman je podobne jako man a to 'wo' je trosku jako 'wu'. Ale jen trosku Women je spise 'wimin'


mittejoz

Ahoj. Dakujem. No som zvedavy ci to moje ucho postrehne.... zatial sa tak netvari ... Dakujem pekne, ... pekny den


PetrNowak

Pro mne, jako začátečníka, je to tedy dávka :-)


lucemburta

Woman je jednotne a women je mnozne


Peczska

Poslední slovo ve vetě, tj. read, bohužel nenaskočilo, když jsem jej řekla. Z jakého důvodu?


Nemesis_NaR

Asi mluvíte o mikrofonu. Je to proto, že mikrofonová cvičení jsou fajn nápad, ale v praxi je to nepoužitelné. Kdo DuoLingo používá dlouhodobě, tak většinou mikrofon dříve nebo později v nastavení vypne.


ella.mert

Nemohli by mi jen napsat černou poznámku než škrtat celé slovo když mám špatně jen jedno písmeno?


Nemesis_NaR

Vyhodnocuje to počítač a ne vševědoucí trpaslík. A počítač občas překlep vyhodnotí jako chybu, občas jako překlep. Zvlášt u kratších slov to hlásí jako chybu. A když se změní písmenko z "men" na "man" tak to může i kompletně změnit význam věty.


Jarka698412

Proč nemůže být ti muži a ty ženy čtou?


Terka341984

Ten muz a ta zena ctou..takhle jsem to prelozila,jak to teda rozeznam od mn.cisla?


Terka341984

Jsem pako,uz chapu


MikulMr

Je tam \man and woman read/ a mne to opravilo na\mans and womans/


KaeiM.Pevn

Mans a womans v angličtině neexistuje.


KaeiM.Pevn

Ne, nejsou, chlapci jsou boys.


OndrejUK

Hellooooooo.... Wakey - wakey... FOCUS!!!! "CHLAPI nejsou men?" Seriously? OMG


KaeiM.Pevn

:D Já čtu chlapci, ježíš takový fail. že to ale čtu blbě z té věty vidíš, pokud použiješ mozek, tak ti to dojde. Jsem taky jen člověk. K tvému minulému komentáři na mě. No, vyžadovat užitečnou a prospěšnou změnu pruzení není. Napadlo tě třeba, že ty věty skládá počítač, ještě lépe, místo řešení "konzumují" si vydobýt aby kůň jedl trávu by bylo prospěšnější. A možná ti to nedošlo, ale úkolem těchto lekcí je naučit správně gramatiku, je jedno jestli kůň jí maso nebo trávu ty především máš vědět že a horse eats… v konverzaci pak dokážeš udělat si varianty, už víš, že třetí osoba jednotného čísla je "eats" tak víš, že a dog eats bones…. a td. Od toho jsou základy. "Konzumují" není ani základ ani běžné, a pokud máš problém s nějakou větou, nechej jí opravit, až kůň bude jíst trávu, zabývej se kravinami jako "konzumují" U každé věty je "nahlásit", nahlas tu větu.


OndrejUK

S ve treti os. c. jed. Je trivialni gramatika, kterou znali oba mi synove uz ve trech letech. Tady se to omila neuveritelne porad dohola... pak se tu ale clovek dozvi polopravdy... (pouzivani a/an a the d/dy)... Urcite otazky jak jsem se dozvedel jsou jiz nekolik let nezodpovezeny...


KaeiM.Pevn

Jseš na začátku kurzu, kdo to ještě neumí potřebuje se to naučit, začínají tu lidi i úplně od píky, proto se to pořád opakuje, tu možnost přeskočit a to dokonce celou úroveň. Při zapnutí aplikace poprvé lze si udělat rozřazovací test. To že ty nebo tvoji synové to umí, neznamená, že všichni, někdo potřebuje víc opakovat, někdo ne, může přeskočit, vždy když tě opakování omezí úsek můžeš přeskočit. A uvědomuješ si, že moderátoři jsou "jen" dobrovolníci co pomáhají druhým a ne jazykoví odborníci?


OndrejUK

Preskakuju jak to jde, ale dari se mi preskakovat jen o male krucky o vetsi me to nepusti. Delam jen testy, abych preskakoval urovne, ale uroven 1 a 5 se vubec nelisi... Na zacatku jsou jen 2 moznosti: aj jsem nikdy neslysel a uz trochu umim.... Chapu ze to opravuji dobrovolnici, ale i tak by to meli delat spravne - od nich se lide, ktery jsou na zacatku uci!


KaeiM.Pevn

Když si pustil aplikaci poprvé měl si možnost udělat test, který tě přiřadí dál do kurzu na tvé úrovni, že's ho neudělal je tvoje chyba, ne kurzu, já jsem mnohem, mnohem dál, ale opáčko mi nevadí, jsem dyslektik, čím více opakuji tím víc si věci zafixuju. Máš pravdu, měli by to dělat správně, ale prostě to nejsou odborníci, tak se někdy seknou, dobré je studovat i jinými způsoby.


OndrejUK

PS: jsem u zamestnani. Kde jsou profese jako: plumber, gas engineer, electrician, nurse, carpenter, joiner, brick layer, driver.... Zase se vybralo 5 zamestnani a ty se protaceji vsech 5 urovni.... Takze jak mam preskocit na vyssi level?


KaeiM.Pevn

Pro skutečné studium angličtiny, myslím opravdu skutečné, když to člověk myslí opravdu vážně, takováto aplikace nestačí, přeskočení na další úroveň někdy znamená přidat do studia jiný prvek, předpokládám, že jedeš filmy v angličtině, hraješ slovní hry v angličtině, dopisuješ si s rodilým mluvčím, mluvíš na sebe doma anglicky, posloucháš rádio v angličtině a čteš knížky... pokud nic z toho... moje rada z ní, tohle nechat jako doplněk a začít skutečně studovat. Pro mě je tohle jen opáčko gramatiky a lépe si jí zafixovat.


OndrejUK

Pokud mohu doporucit z vlastni zkusenosti... Jak se v cr nejlepe naucit AJ? Koukat na anlicky mluveny filmy. Vykaslat se na dubbing, a dat si anglicky titulky... Najit si lidi v okoli, kteri jsou rodilymi mluvcimi a schazet se s nimi na pivko jednou za tyden (minimalne)... Ja treba neverim tomu, co se propaguje tady na DL, ze 35 hodin na duolingu vam da vic nez semestr na univerzite. To uz je z principu blabol. Aby se clovek dostal na univerzitu musi mit sakra dobrou uroven aj...


KaeiM.Pevn

Ano přesně tak obklop se angličtinou a rodilými mluvčími a konečně se anglicky naučíš. To dělám, dělám to denně, mám mobil nastavený na americkou angličtinu, sleduji zprávy, radio, filmy, seriály podcasty…. a jeden z mých nejbližších přátel je Američan, což mě donutilo u mě popsat kde co, obden si píšu se dvěma Američany, jsem v online akademii pro plynulost, perfektní poslech a přirozenost, korekci přízvuku, kterou vede rodilá mluvčí, čile plním její denní studijní plán.... to je opravdové studium angličtiny... asi proto neřeším kraviny typu "konzumuji". Tohle je totiž jen doplněk, něco jak doplněk stravy, takové železo či Déčko, vitamín a ne hlavní zdroj. Mým hlavním zdrojem je Amerika samotná.


Maruka971064

To je přeci jednotné číslo... už se mi to stalo víckrát, ...


KaeiM.Pevn

Není to jednotné číslo, je to množné číslo.


KaeiM.Pevn

Co mají opravit? Já tam teda chybu nevidím.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.