1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Кінь - це тварина."

"Кінь - це тварина."

Переклад:A horse is an animal.

August 17, 2015

16 коментарів


q7Oh3

"The horse is an animal" is correct answer, because only one noun or pronoun should be used in this very sentence. Post my comment, please


q7Oh3

"The horse is an animal" is correct i think but not the variant you recommend "The horse it's an animal" because it should be only one noun or pronoun used in this very sentence.


Jacob_SV

I thought thаt horse is a bird.


Solomiya2016

Я написала правильно а воно каже нібито я помилилася!


Vitaliy645598

" The horse is an animal " - чому ця відповідь неправильна?


Fb8U1

The - означений артикль, він позначає якогось коня, відомого із контексту. У вправі йдеться про те, що будь-який кінь - тварина, тому потрібен неозначений артикль.


Oleksandr852261

, але чому тільки один, будь-який, кінь є твариною? Я думав що в цьому випадку, кінь, хоча стоїть в одниині, представляє нам увесь вид, як педставника тваринного світу. Це не так? Чому?


Fb8U1

Не зовсім розумію суть Вашого запитання. Справді, тут Кінь в однині узагальнює весь вид. Саме тому неозначений артикль. http://easy-english.com.ua/english-articles/#a1 Зверніть увагу на другий пункт.


Oleksandr852261

..., але чому тільки один, будь-який, кінь є твариною? Я думав що в цьому випадку, кінь, хоча стоїть в одниині, представляє нам увесь вид, як педставника тваринного світу. Це не так? Чому?


Oleksandr852261

трохи дивно звучить: " один кінь це тварина", тільки і того. Я не кажу що це не правильно, але збиває з толку.


Fb8U1

Це артикль A Ви перекладаєте Один? Так можна перекласти тільки в окремих випадках. Наприклад, I scored a point. Я виграв (одне) очко. Зазвичай цей артикль не перекладається.


andryua09

Я написав правильно а. Ам пише що неправильно


aLtW11

Смішно, але я так і написав, мені відповідь не зарахувалась і у прикладі дали " правильну" відповідь без першого артиклю зовсім )) Це щось нове у англійській, чи кінь став сферичним у вакуумі ))))


meri710541

Бддддддщщтиииииммммббббхє


DEMYAN-16021987

Вмієш нормально писати

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.