1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Кінь - це тварина."

"Кінь - це тварина."

Переклад:A horse is an animal.

August 17, 2015

8 коментарів


q7Oh3

"The horse is an animal" is correct answer, because only one noun or pronoun should be used in this very sentence. Post my comment, please


aLtW11

Смішно, але я так і написав, мені відповідь не зарахувалась і у прикладі дали " правильну" відповідь без першого артиклю зовсім )) Це щось нове у англійській, чи кінь став сферичним у вакуумі ))))


q7Oh3

"The horse is an animal" is correct i think but not the variant you recommend "The horse it's an animal" because it should be only one noun or pronoun used in this very sentence.


Jacob_SV

I thought thаt horse is a bird.


Solomiya2016

Я написала правильно а воно каже нібито я помилилася!


Oleksandr852261

трохи дивно звучить: " один кінь це тварина", тільки і того. Я не кажу що це не правильно, але збиває з толку.


Fb8U1

Це артикль A Ви перекладаєте Один? Так можна перекласти тільки в окремих випадках. Наприклад, I scored a point. Я виграв (одне) очко. Зазвичай цей артикль не перекладається.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.