"I drink tea."

Переклад:Я п'ю чай.

August 17, 2015

8 коментарів


lilia_pet

А drunk рахується великою помилкою


deniko
Mod
Plus

Так, це третя форми дієслова to drink - тобто, одна з минулих форм. Можна сказати I have drunk some tea = Я випила чаю.

I drunk tea не зараховується за одрук, бо вжита неправильна форма дієслова to drink


Yevgeni0

там не A drink а I drink Я п'ю


ppgV1

В запитанні : введіть що чуєте. Я пишу - l drink tea. Відповідь - не вірно. Випоавте баг.


deniko
Mod
Plus

у вас написано L drink tea. Літера L не значить "я" англійською.


Kerala333

I love drink tea!


Danylo713192

Є важливий момент. Якщо треба ввести англійською, а вводиш українською то Duolingo каже що "ви ввели українською" та не сприймає як помилку, а якщо навпаки, то видає як помилку.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.