Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben ona izin vermem."

Çeviri:I do not allow it.

3 yıl önce

16 Yorum


zafer_turan

I don't give permission to him olabilir mi?

2 yıl önce

Kinvango

i do not allow to him neden doğru değil

3 yıl önce

AlexinNotTurkey
AlexinNotTurkey
Mod

"allow" ile "to"yu kullanilmaz :)

3 yıl önce

Kinvango

hay maşallah , kaç dil öğreniyosun kardeş :D , sağol cevap için

3 yıl önce

Cemil_yesiltas

I do not allow he/she. Neden olmuyor ? Allow sadece it'le mi kullaniliyor?

7 ay önce

killem.all

I have not allowed it. Neden olmadi. Have ve do arasindaki fark nedir?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

geçmiş zaman oldu sizinki. "izin vermedim"

3 yıl önce

killem.all

Yani "i have not allow it." yazsaydım doğru mu olacaktı?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir anlamsiz olacakti. genis zamanda yardimci fiil do, bir cesit gecmis zaman olan present perfectte yardimci fiil have, normal gecmis zamanda did. vs.

3 yıl önce

Wustafa1993

I do not let him yazdım kabul etti :)

2 yıl önce

Nisa1183

Zaten o cevap da doğru, kabul edilmesi çok normal!

2 yıl önce

Fatma_Ozturk

Ben de 'I don't let her' dedim dogru kabul etti.

2 yıl önce

jeagersbasement

'Veremem' icin 'can' yazilmaliydi, 'do' degil.

2 yıl önce

SlayerOf7Dragons

i wont allow it olsa anlam değişir mi

2 yıl önce

Cemil_yesiltas

Benim yazdklarim neden cikmiyor

7 ay önce

Cemil_yesiltas

Gec geliyo mus

7 ay önce