1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Біг — це задоволення."

"Біг — це задоволення."

Переклад:Running is a pleasure.

August 17, 2015

11 коментарів


Vlad227128

Навіщо артикль "а" перед pleasure


Dmy_S

Всім цікаво ) В англійський ніби є стійкий алогічний вираз "it is a pleasure. Якщо замість it підставити running, вийде завдання з уроку. Іншого переконливого пояснення, зважаючи, що pleasure - це "абстрактний іменник, що позначає події, стан, почуття, явища та ін.", а отже мусить вживатися з нульовим артиклем, наразі не знаходиться.


YuriZoria

"бігати - одне задоволення"


Khlivnyuk

задоволень може бути декілька.


892O

Саме так я і вважаю. Логічно.


ToniaShapovalova

Мабуть мається на увазі "біг" не як вид спорту, а саме "процес бігу". Тож чому б і не "бігання".


deniko
Mod
Plus

нє, мається на увазі творець всесвіту, господь біг.

а якщо серйозно, то варіант із "біганням" приймається.


Yablunka

Цікаво, а біганина як буде, так само?! Бо то вже точно не задоволення?


deniko
Mod
Plus

Тобто, хаотична метушня? Я би сказав running around, але таке краще перекладати в реченні.


PDdv17

Runing is a satisfaction?


Dmy_S

Мабуть, satisfaction тут не дуже. Якщо конспективно, то
pleasure - це задоволення від процесу (або взагалі безпричинно, що в якомусь філософському сенсі теж можна вважати певним процесом :) ).
А satisfaction - це задоволення від результату. Щось сталось: або ви це подужали, або шамо пришкакало, і вас такий стан речей влаштовує, задовольняє.
Тут із речення очевидно, що йдеться саме про процес, ще й підкреслений герундієм - running. А отже - pleasure. Навскидку альтернативний варіант:
I have got satisfaction to finally be able to run.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.