1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Біг — це задоволення."

"Біг — це задоволення."

Переклад:Running is a pleasure.

August 17, 2015

5 коментарів


Vlad227128

Навіщо артикль "а" перед pleasure


Dmy_S

Всім цікаво ) В англійський ніби є стійкий алогічний вираз "it is a pleasure. Якщо замість it підставити running, вийде завдання з уроку. Іншого переконливого пояснення, зважаючи, що pleasure - це "абстрактний іменник, що позначає події, стан, почуття, явища та ін.", а отже мусить вживатися з нульовим артиклем, наразі не знаходиться.


Khlivnyuk

задоволень може бути декілька.


YuriZoria

"бігати - одне задоволення"


892O

Саме так я і вважаю. Логічно.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.