"I do not understand that definition."

Překlad:Nerozumím té definici.

August 17, 2015

8 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Jardap1

Dal jsem " této" definici- a nevzalo (? Asi these?) - někdy je překlad " super volný" a někdy úzce svázaný


LiskaDvacetdva

"Této/Té definici nerozumím." was not accepted. But in Czech, it is not necessary to always use the pronoun "já", actually in common Czech its use is very rare. It is similar to Spanish or Portugese, the verb defines the person.


1bubobubo

Může být překlad také: Nerozumím tamté definici? nebo oné definici?


robod.cz

"Té definici nerozumím." - neuznalo - nahlášeno. Důrazně bych chtěl požádat o uznání. Chápu, že administrátorů není mnoho, ale mám se coby student snad stát jedním z nich? Předem děkuji za změnu.


ValaCZE

Děkujeme za připomínku, přidáno.

Nemusíte se hned stát administrátorem. Můžete nám pomoct tím, že nám chybějící překlady nahlasíte. Jen nečekejte okamžitou reakci, vět jsou tisíce a připomínek ještě vic.


JanaDesenskaCigl

"Nechápu tuhle definici" by mělo být přijato?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.