1. Forum
  2. >
  3. Topic: Turkish
  4. >
  5. "Annemin ayağı kazada kırıldı…

"Annemin ayağı kazada kırıldı."

Translation:My mother's foot was broken in the accident.

August 18, 2015

4 Comments


Mirage20

Broke = Kırdı

Eg. Annem ayağını kazada kırdı.

Broken = Kırıldı

Eg. Annemin ayağı kazada kırıldı.


HasanYar1

Hıc hayirli bir örnek vermiyorsunuz


MrHilmiNevzat

Hasan

Hıc hayirli bir örnek vermiyorsunuz

Lütfen, çünkü sen Türksün, bize iyi örnek cümleler verebilir misin?


v.ivanov

Here I miss the other Turkic peoples' habit to actually pronounce ğ as a consonant :))

Learn Turkish in just 5 minutes a day. For free.