1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My name is Mario."

"My name is Mario."

Fordítás:A nevem Mario.

August 18, 2015

11 hozzászólás


j.kati

"Az én nevem Mario." megoldás miért nem jó?


SzigetvriV1

nekem sem fogadta el


ZsoltSztan

Ugyanaz a kérdés."Az én nevem Mario" ,.....miért nem jó?


Lariona87

Jelentette valaki, hogy ezt is fogadja el?


KisFeli

Még mindig nem fogadja el :(


vilmos301887

Én jelentettem és nem fogadta el utána se'


vilmos301887

A többinél se:-(

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.