Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Kdo je ten muž sedící v tom rohu?"

Překlad:Who is the man sitting in the corner?

před 3 roky

7 komentářů


TomFox9

Proc je spatne on the corner

před 3 roky

Nemesis_NaR

Protože to je "na rohu", jakože na rohu ulice.

před 3 roky

VeVu6

Coign je taky roh, corner je roh jako hudební nástroj

před 2 roky

nueby
nueby
Mod

Ne, hraje se na "horn", ne na "corner". "Coign" má proti "corner" zanedbatelnou frekvenci, a přežívá hlavně díky frázi "coign of vantage". Who is the man sitting in the coign, to by bylo celkem komické, protože tenhle "roh" je pak jako rohový kámen, vystupující roh.

před 2 roky

ProkopPopi

Proc je spatne the guy?

před 1 rokem

Rostislav842170

Who is the man sitting in the corner THERE?. Proc mi to nevzalo s tim there?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

To by byla veta "kdo je ten muz sedici v tom rohu TAMHLE'

před 1 rokem