Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Kdo je ten muž sedící v tom rohu?"

Překlad:Who is the man sitting in the corner?

0
před 2 roky

7 komentářů


TomFox9

Proc je spatne on the corner

0
Odpovědětpřed 2 roky

Nemesis_NaR

Protože to je "na rohu", jakože na rohu ulice.

0
Odpovědětpřed 2 roky

VeVu6

Coign je taky roh, corner je roh jako hudební nástroj

0
Odpovědětpřed 2 roky

nueby
nueby
Mod

Ne, hraje se na "horn", ne na "corner". "Coign" má proti "corner" zanedbatelnou frekvenci, a přežívá hlavně díky frázi "coign of vantage". Who is the man sitting in the coign, to by bylo celkem komické, protože tenhle "roh" je pak jako rohový kámen, vystupující roh.

0
Odpovědětpřed 2 roky

ProkopPopi

Proc je spatne the guy?

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Rostislav842170

Who is the man sitting in the corner THERE?. Proc mi to nevzalo s tim there?

0
Odpovědětpřed 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

To by byla veta "kdo je ten muz sedici v tom rohu TAMHLE'

0
Odpovědětpřed 1 rokem