1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Слон - це тварина."

"Слон - це тварина."

Переклад:The elephant is an animal.

August 18, 2015

19 коментарів


julimaker

чому в перекладі не враховано "the"? тоді, ніби, повинно бути "цей слон - тварина"


vLZv11

Я с тобою згодна


Nata_Lya

Фраза має бути-Цей слон-тварина, якщо у перекладі вимагають the


Nick95959551

Повинен бути неозначений артикиль "an" перед словом elephant, тому що, ми не говоримо про конкретного слона, ми говоримо про загальний термін, що слон - це тварина (слонів, то багато)


Mr.Xee

"An elephant is an animal" - теж не приймає


PetroKyenko

The elephant is an animal. Що не так?


catstar2k

Чому я написав alaphant is an animal, і там пише що потрібно було ставити The, тому що якщо б я поставив The , то воно перекладалось би ЦЕЙ слон тварина!


PA3PyIIINTEJIb

Elephant is an animal, что не так?


sashaxdd

elephant it is an animal не правильно. Чому?


Tamara177109

It, не потрібно


Mykhaylo894772

Тому, що "elephant" це один конкретний слон, а не слони. Саме тому використовують артікль "an", хоча в даному випадку мають на увазі конкретного слона, тому треба вжити "the elephant ...".


ppbX19

Якби мали на увазі конкретного слона, то треба писати ,,Цей,, а так виходить пишуть одне мають на увазі інше, а ти вчись і здогадуйся, а потім виходять різні проффесори, азірови і муткИ


Oxana103629

А коли it is ,a коли is


shvs3

Там де кінь там а, як слон— то the. Пишіть цей слон.


oFZ98

Згоден, до чого тут The, мається на увазі просто слон, а не ЦЕЙ слон

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.