1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Слон - це тварина."

"Слон - це тварина."

Переклад:An elephant is an animal.

August 18, 2015

29 коментарів


julimaker

чому в перекладі не враховано "the"? тоді, ніби, повинно бути "цей слон - тварина"


vLZv11

Я с тобою згодна


MAXIMUC1

Я згоден


qA0C5

Я згодна!


Roman12494

Так, дійсно, чому ж не врахували


A0U65

Ха залишилося


Oleksandra211638

The вказує,що конкретний слон,а в реченні не сказано цей


klnfreedom

Повинен бути неозначений артикиль "an" перед словом elephant, тому що, ми не говоримо про конкретного слона, ми говоримо про загальний термін, що слон - це тварина (слонів, то багато)


MAXIMUC1

Я згоден


Nata_Lya

Фраза має бути-Цей слон-тварина, якщо у перекладі вимагають the


Mr.Xee

"An elephant is an animal" - теж не приймає


75tsPK

Приймає вже.


catstar2k

Чому я написав alaphant is an animal, і там пише що потрібно було ставити The, тому що якщо б я поставив The , то воно перекладалось би ЦЕЙ слон тварина!


awpw18

Ви плюс до всього ще й слово слон не вірно написали


oFZ98

Згоден, до чого тут The, мається на увазі просто слон, а не ЦЕЙ слон


PetroKiienko

The elephant is an animal. Що не так?


shvs3

Там де кінь там а, як слон— то the. Пишіть цей слон.


Oxana103629

А коли it is ,a коли is


Roman12494

сам не знаю


qcnh19

(Якийсь, гіпотетичний,абстрактний десь існуючий)слон - "an elephant" = це(це є, воно є, являє собою) тварина - "it's an animal".Модератора до чату і швидко.


Diana991314

Не вірно !


lgWL19

Подібно і в мене немає the спочатку


3RhbW

Я згоден


LkOD15

Чому має бути the elephant??? Тоді ж буде цкй слон...


Mykyta781353

І чому вони перекладають "the" як "ця" або "ці"? "This" це "ця"!


russoChe

А "an" обов'язково???

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.