"Our generation likes coffee."

Překlad:Naše generace má ráda kávu.

August 18, 2015

11 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


VlaskJan

neprošlo - Naše generace ráda kávu .


ZbynekVrazel

Naše generace "miluje" kávu...


ladavala

Už to tu bylo vysvětleno od Nemesis_NaR


Myhal1

Naše generace ráda kávu - chybí sloveso "má". V jiné části cvičení je ovšem uznána věta obdobného znění: "She likes coffee" bez slovesa jako správná. Je škoda, že se trvá tak ne/důsledně na jediném správném překladu.


ValaCZE

Díky za upozornění. Nesprávná varianta (bez má) odstraněna.


fismanj

Vážně? Kafe ne?


ladavala

Káva i kafe je uznáváno.


Kytka_aktyK

Jaký je rozdíl mezi kafem a kávou v Aj?


Kytka_aktyK

Jak se v Aj liší kafe a káva?


Rade4260

Naše generace ráda kávu...proc ne?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.