"Our generation likes coffee."

Překlad:Naše generace má ráda kávu.

před 3 roky

5 komentářů


VlaskJan

neprošlo - Naše generace ráda kávu .

před 1 rokem

ZbynekVrazel

Naše generace "miluje" kávu...

před 6 měsíci

Myhal1
Myhal1

Naše generace ráda kávu - chybí sloveso "má". V jiné části cvičení je ovšem uznána věta obdobného znění: "She likes coffee" bez slovesa jako správná. Je škoda, že se trvá tak ne/důsledně na jediném správném překladu.

před 5 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Díky za upozornění. Nesprávná varianta (bez má) odstraněna.

před 5 měsíci

fismanj

Vážně? Kafe ne?

před 2 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.