"I hear my voice."

Fordítás:Hallom a hangomat.

August 18, 2015

5 hozzászólás


EgetoPeter

az "én hallom a hangom" fordítás miért nem jó?

August 18, 2015

GergelyBar806129

Azért, mert ebben az esetben a 'hangom' szót nem raktad tárgy esetbe

June 15, 2019

Breki33

Nem fogadta el

April 21, 2016

szakii89

"Hallom a saját hanom" szerintem ez is rendbe kellene legyen.

January 24, 2018

GergelyBar806129

Nem, mert ebben az esetben a 'hangom' nincs tárgyesetben. Legfeljebb úgy, hogy "Hallom a saját hangomat"

June 15, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.