1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The elephant eats an apple."

"The elephant eats an apple."

Переклад:Цей слон їсть яблуко.

August 18, 2015

17 коментарів


Ew7N4

В мене немає букви йі


Nordry

Спробуйте утримувати довше букву "і" в англійському чи українському варіанті клавіатури.


sergiencom

чому тут множина?


sergiencom

eats, хоча я непевно зрозумів:тому що він(he)


Vinnfred

"s" наприкінці іменника означає множину. Якщо ж s є закінченням дієслова, то це означає третю особу однини


sergiencom

Я це й мав на увазі, дякую


IvnivnIvni

Зробіть щоб літера і замість йі не важалась помилкою


rkMz6

Дуже корисна програма


IhorZinchu

the elephant eats an apple


PretenderW

Немає в мене букви і


natali607395

У мeнe тeж на клавіатурі нeмає украінськоі літeрі "ji"


PUOv12

Вже вкотре задумуюся: кому могла прийти в голову ідея перекладати артиклі? Ну безглуздя


Zfcv11

Вловововтвовоов


Zfcv11

Ішшіочовоч


QugN15

У мене нема буквы (((( йі?))))

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.