1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я бажаю їм доброї ночі."

"Я бажаю їм доброї ночі."

Переклад:I wish them good night.

August 18, 2015

5 коментарів


Oleg653816

Попереднє речення "Я бажаю їй доброї ночі" дало альтернативний переклад "I wish her a good night" Тут переклад виявив неприпустимим вставляння артиклю "а" Де правильно?


Me_Dik

теж прошу відповісти на це питання? чому тут немає артиклю a?


gtc2015

У завданні "Я бажаю їй доброї ночі." основним є переклад з артиклем "a", але приймається і переклад без артикля.
В англійській можливі обидва варіанти. (Детально я там у коментарях написав)

В Дуо повинні прийматись обидва варіанти. Напевно, тут варіант з артиклем просто ще не додали.


Maksym_Katsevych

Я поставив слово them в кінець речення, чи так коректно?


Vinnfred

Порядок слів у англійській (на відміну від української) є фіксованим. Тож не можна просто брати і переставляти слова у реченні :)

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.