"I have no answer to your question."

Переклад:У мене немає відповіді на твоє запитання.

August 18, 2015

19 коментарів
Це обговорення закрито.


typo3ua

Яка різниці між цими прикладами? "I do not have an answer to your question." і "I have no answer to your question."


Fb8U1

Вище я вказував різницю. Ось посилання, де можна почитати про no і not. Посібник Драгункіна, стор 62 http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf Зверніть увагу, що not заперечує дієслово, тому у Present Simple вводиться допоміжне дієслово do, does, а у Past Simple - did. No заперечує іменник, тому допоміжне дієслово не потрібне.


typo3ua

Дякую..., а щось таке ж але українською знаєте де переглянути?


Fb8U1

У Драгункіна цей матеріал у концентрованому вигляді. Ліпшого я не бачив.


typo3ua

Шкода! Але у будь-якому випадку, дякую.


osmachkom

А зміст цих речень однаковий?


1iiP

Яка різниця між, я не маю відповідь і я не маю відповіді?


SergioRuido

Граматична. Родовий відмінок позначає відсутність і вживається після немає і дієслова мати. Правильно Я не маю відповіді.


jlt9

а чому не I dont have answer ....? я не можу ц перекласти інакше ніж я маю не відповідь на твоє питання


HWnp12

У всіх суперечки щодо української. А мене теж дивує " l have no...". "I don't have" я б теж написала.


Fb8U1

I have no answer. У мене немає ніякої (жодної) відповіді.

I don't have answer. У мене немає відповіді.

Яка між ними різниця? Ці звороти близькі, але не зовсім тотожні. No категоричніше за Not (ніякої).

No=Not+any.

I don't have any answer. У мене немає ніякої (жодної) відповіді.

I have no answer. У мене немає ніякої (жодної) відповіді.

Ці два вирази тотожні. Дуо дещо спростили переклад, опустивши Ніякої.


pechal2

"I have no answer..."

Я маю не відповідь.

Щооооооо?


Fb8U1

Ось посилання, де можна почитати про no і not. Посібник Драгункіна, стор 62 http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf Зверніть увагу, що not заперечує дієслово, тому у Present Simple вводиться допоміжне дієслово do, does, а у Past Simple - did. No заперечує іменник, тому допоміжне дієслово не потрібне. Тобто, i have no answer - я не маю відповіді.

У цьому обговоренні ця тема освітлена з різних боків. Перегляньте обговорення.

Почитайте Драгункіна за посиланням, тема заперечень важлива.


Nekit_Sheremeta

Я немаю відповіді до твого питання:чому не так??

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.