Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"I have no answer to your question."

Translation:У мене немає відповіді на твоє запитання.

0
2 years ago

15 Comments


Rabbasov

мене просто вбиває ця принципова різниця між "В" та "У" на початку речення)

26
Reply12 years ago

alk523497

цілком згодна.

0
Reply2 years ago

fish-key

Підтримую! Редактори поправте це в програмі!!!

0
Reply1 year ago

anmorgul
anmorgul

У мене - правильно. А В мене - ні?

7
Reply2 years ago

1iiP

Яка різниця між, я не маю відповідь і я не маю відповіді?

3
Reply2 years ago

SergioRuido

Граматична. Родовий відмінок позначає відсутність і вживається після немає і дієслова мати. Правильно Я не маю відповіді.

6
Reply12 years ago

nastya498066

О чому У правильно а В ні??????

2
Reply2 years ago

rawstick

Тому що: 1. І так й так - правильно, насправді. 2. програма про то не знає, бо креатори забили на це все.

1
Reply2 years ago

Fb8U1
Fb8U1

Ми вивчаємо іноземну мову. То невже не можемо запам'ятати, що у РІДНІЙ мові на початку речення пишеться "У"? Про це вже стільки написано!

2
Reply9 months ago

DmitriBogo

І де пруфлінки?

0
Reply7 months ago

Yevgen0112

А знаєте що в мене таке було але само написало I have no answer toyout question мені була підказка у мене немає відповіді. На твоє запитання

0
Reply2 years ago

jlt9

а чому не I dont have answer ....? я не можу ц перекласти інакше ніж я маю не відповідь на твоє питання

0
Reply2 years ago

NameY1

"я не маю що відповісти на твоє запитання" чому ні?

0
Reply1 year ago

T3yF2

Я відповіла правильно

0
Reply11 months ago

Fb8U1
Fb8U1

Ми вивчаємо іноземну мову. То невже не можемо запам'ятати, що у РІДНІЙ мові на початку речення пишеться "У"? Про це вже стільки написано!

0
Reply9 months ago