1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I have no answer to your que…

"I have no answer to your question."

Переклад:У мене немає відповіді на твоє запитання.

August 18, 2015

27 коментарів


Rabbasov

мене просто вбиває ця принципова різниця між "В" та "У" на початку речення)


hNbs12

Різниця є. На початку речення, а особливо, коли далі йдуть дві чи більше приголосні, пишемо і та у: І босе, і голе. Ідуть дівчата в поле жати. У латаній свити ночці. Утни, батьку. Але цього правила не додержуємо конче скрізь, особливо в мові мірній, — на початку речення часом пишуть і й, в,наприклад у “Кобзарі” маємо: В селі довго говорили. Вміла мати брови дати. Й я прийду до вас. Коли ж по такім початковім звуці йдуть дві приголосні, тоді пишемо конче у, і: У страха очі великі. І вмерти не дають. Так робимо тому, що починати окреме речення нам справді легше з у чи з і, аніж з в чи й. У совєтських писаннях речення починають звичайно з в, але це нічим не виправдане, — це наслідування російської.


alk523497

цілком згодна.


fish-key

Підтримую! Редактори поправте це в програмі!!!


Olia278966

Хоч би часом не поправили. тут ніхто з розробників не читає коментарі і нічого не виправляє.


exlawyer77

досі не поправили(


Fb8U1

Ми вивчаємо іноземну мову. То невже не можемо запам'ятати, що у РІДНІЙ мові на початку речення пишеться "У"? Про це вже стільки написано!


DmitriBogo

І де пруфлінки?


anmorgul

У мене - правильно. А В мене - ні?


1iiP

Яка різниця між, я не маю відповідь і я не маю відповіді?


SergioRuido

Граматична. Родовий відмінок позначає відсутність і вживається після немає і дієслова мати. Правильно Я не маю відповіді.


typo3ua

Яка різниці між цими прикладами? "I do not have an answer to your question." і "I have no answer to your question."


Fb8U1

Вище я вказував різницю. Ось посилання, де можна почитати про no і not. Посібник Драгункіна, стор 62 http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf Зверніть увагу, що not заперечує дієслово, тому у Present Simple вводиться допоміжне дієслово do, does, а у Past Simple - did. No заперечує іменник, тому допоміжне дієслово не потрібне.


typo3ua

Дякую..., а щось таке ж але українською знаєте де переглянути?


Fb8U1

У Драгункіна цей матеріал у концентрованому вигляді. Ліпшого я не бачив.


typo3ua

Шкода! Але у будь-якому випадку, дякую.


Olia278966

і до всього I do not have an answer to your question. має два заперечення, а в англійській не може бути 2 заперечення в одному реченні, оскільки вони нівелюють одне одне.


Fb8U1

У Вашому реченні бачу лише одне заперечення not. Я щось не так зрозумів про 2 заперечення?


jlt9

а чому не I dont have answer ....? я не можу ц перекласти інакше ніж я маю не відповідь на твоє питання


HWnp12

У всіх суперечки щодо української. А мене теж дивує " l have no...". "I don't have" я б теж написала.


Fb8U1

I have no answer. У мене немає ніякої (жодної) відповіді.

I don't have answer. У мене немає відповіді.

Яка між ними різниця? Ці звороти близькі, але не зовсім тотожні. No категоричніше за Not (ніякої).

No=Not+any.

I don't have any answer. У мене немає ніякої (жодної) відповіді.

I have no answer. У мене немає ніякої (жодної) відповіді.

Ці два вирази тотожні. Дуо дещо спростили переклад, опустивши Ніякої.


nastya498066

О чому У правильно а В ні??????


rawstick

Тому що: 1. І так й так - правильно, насправді. 2. програма про то не знає, бо креатори забили на це все.


anatoliyK0

"Я не маю відповіді на твоє запитання" - що тут ще не так? Чому модератор не приймає таку відповідь?


FMPG17

чомусь варіант "я не маю відповіді на Ваше запитання" вважається помилковим. Дивно працює програма.


AdYi16

Моя відповідь співпадає з відповіддю додатку


xfqt11

Ми вчимо англійську чи правопис української

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.