"I have no answer to your question."

Переклад:У мене немає відповіді на твоє запитання.

3 роки тому

17 коментарів


Rabbasov

мене просто вбиває ця принципова різниця між "В" та "У" на початку речення)

2 роки тому

alk523497

цілком згодна.

2 роки тому

fish-key

Підтримую! Редактори поправте це в програмі!!!

1 рік тому

anmorgul
anmorgul

У мене - правильно. А В мене - ні?

3 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Ми вивчаємо іноземну мову. То невже не можемо запам'ятати, що у РІДНІЙ мові на початку речення пишеться "У"? Про це вже стільки написано!

1 рік тому

DmitriBogo

І де пруфлінки?

10 місяців тому

1iiP

Яка різниця між, я не маю відповідь і я не маю відповіді?

3 роки тому

SergioRuido

Граматична. Родовий відмінок позначає відсутність і вживається після немає і дієслова мати. Правильно Я не маю відповіді.

3 роки тому

nastya498066

О чому У правильно а В ні??????

2 роки тому

rawstick

Тому що: 1. І так й так - правильно, насправді. 2. програма про то не знає, бо креатори забили на це все.

2 роки тому

jlt9

а чому не I dont have answer ....? я не можу ц перекласти інакше ніж я маю не відповідь на твоє питання

2 роки тому

HWnp12

У всіх суперечки щодо української. А мене теж дивує " l have no...". "I don't have" я б теж написала.

4 тижні тому

HWnp12

Можливо припустимі обидва варіанти?

4 тижні тому

Yevgen0112

А знаєте що в мене таке було але само написало I have no answer toyout question мені була підказка у мене немає відповіді. На твоє запитання

2 роки тому

NameY1

"я не маю що відповісти на твоє запитання" чому ні?

1 рік тому

T3yF2

Я відповіла правильно

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Ми вивчаємо іноземну мову. То невже не можемо запам'ятати, що у РІДНІЙ мові на початку речення пишеться "У"? Про це вже стільки написано!

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.