Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Restauracje mają talerze."

Tłumaczenie:There are plates at the restaurants.

3 lata temu

20 komentarzy


sylwia.n

Głupio brzmi to zdanie po polsku.

3 lata temu

Randybvain
Randybvain

Restauracje mają talerze? Ściany mają uszy, a wzgórza oczy...

1 rok temu

Kasia721469

The restaurants have plates. Nie zalicza mi takiego tlumaczenia, tylko wymusza zdanie, że: Talerze są w restauracji. Dlaczego? W translatorze pisze mi, że to powyższe zdanie jest poprawne.

1 rok temu

Marcin115351

Aktualnie już zalicza.

6 miesięcy temu

JanKowalsk268878

a czego " have a plates" nie zalicza ?

2 lata temu

buskes76

bo przed liczbą mnogą nie wstawiamy "a" ! mogłoby być ewentualnie "the" jeśli chodziłoby o jakieś określone / konkretne restauracje a nie że ogólnie wszystkie restauracje

2 lata temu

WiktoriaWi774503

plates to liczba mnoga zatem "a" okresla liczbe pojedyncza

7 miesięcy temu

Ela661228

tłumaczycie z wyrazem have a w mojej rozsypance wogóle nie ma tego słowa!

1 rok temu

RobertMurawski
RobertMurawski

"W restauracjach są (znajdują się) talerze". To moim zdaniem lepsze tłumaczenie.

6 miesięcy temu

ziewaczek
ziewaczek

Tłumaczenie: There are plates at the restaurants. A zdanie jest: "Restauracje mają talerze." Zgubiłem się nieco.

3 miesiące temu

bhlawacz
bhlawaczPlus

Brakuje have

1 rok temu

biegy22

Nie uznaje wszystkich tłumaczeń

1 rok temu

TadzikFox
TadzikFox

Tłumaczenie podawane jako poprawne jest is a błędne

11 miesięcy temu

TadzikFox
TadzikFox

Przecież wasze tłumaczenie znaczy "Talerze są w restauracji". Ewidentny błąd. Proszę skorygować.

10 miesięcy temu

Ela661228

a skąd w takim razie wzięło się thre ?

1 rok temu

DawidKidsT

Pop

9 miesięcy temu

DawidKidsT

9 miesięcy temu

Anna547082

Nie przechodzi mimo poprawnie ułozonego zdania

9 miesięcy temu

baamber

moze to glupie ale czemu have nie has teoretycznie to one?

2 lata temu

Kociaczek-

No właśnie, to liczba mnoga czyli have nie has

2 lata temu