1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ona je moje."

"Ona je moje."

Překlad:She is mine.

August 19, 2015

17 komentářů


Nassaret

Proč nemohu napsat She's, děkuji.


jgstcd

Muzete, nebo aspon by to melo jit. Duo poznava takove zkratky automaticky.


ditik789

nevim já jsem napsal my a neuznalo to :(


Nemesis_NaR

A zcela správně, "mine" se používá, když to stojí samo (na konci věty), zatímco "my" se musí pojit s nějakým podstatným jménem, např "She is my friend". Podobně "your x yours, our x ours atd"


AdamLexa1

Proc nemuze byt i She' s ale jen She is?


Nemesis_NaR

Může být, ale počítači se asi nelíbila ta mezera, která tam nepatří. Píše se to dohromady "she's"


joudus

Proč nejde "She is my?"


kacenka9

vysvetleno jiz vyse


Klara1326

Pročpak nemůže být my?


JasmnaRose

Nemělo by tam být MY


Ema786944

Proč jednou my a jednou mine... Obojí moje znamená


Petr-roomboy

vy příbuzná od Yoda být? :-)


Terezavepe

Není náhodou mine německy?


Petr-roomboy

je, a znamená to "mina". Málo se to ví, ale to slovo se do čech dostalo z první světové války, přinesli ho sem vojáci z italské fronty.


katka.hur

Proč je někdy is a are? Děkuji


katka.hur

Proč je nekde are a is? Prosím o rozdíl.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.