1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Sometimes we eat fish for di…

"Sometimes we eat fish for dinner."

Переклад:Іноді ми їмо рибу на вечерю.

August 19, 2015

21 коментар


Donaim

деколи ми їмо рибу на вечерю


kermanych

Більше двох років пройшло, а "деколи" у правильний варіант не додали.


Zyxer75

Скоро вже 5)


Aleks250203

З яких пір "деколи" і "іноді" - це різни слова?


dLFA15

Чому саме "for dinner"? Не "on the dinner" , "at dinner? "


denis13gl

Підтримую це питання!


popeluszka

не зрозуміло, у чому помилка -- часом ми їмо на вечерю рибу


oV6YsmJp

інколи, деколи - синоніми


g1gB4

А чому "деколи" не підхрдить?


oV6YsmJp

бажано редагувати програму - і щоб вивчити англійську треба спочатку добре знати українську


AndrewRomanuk

А чому вже "деколи" не підходить??? Що оновлення то додаток все тугіший і тугіший.... скотилися дуолінг...


and245

час від часу ми їмо рибу на вечерю


Vinnfred

час від часу - from time to time, once in a while


RovenaD

Я написала "Іноді ми їмо на вечерю рибу", а мені сказало, що неправильно і переправило "Іноді ми їмо рибу на вечерю" Що це значить?


6nwP5

І я з тим же питанням!


Dark_Whisper

Не той порядок слів


oV6YsmJp

деколи , інколи - синоніми


IlXX12

інколи і деколи синоніми


Svann1

часом на вечерю ми їмо рибу . цей варіант не зараховується (?)


Fodrat

Доброго дня шановні користувачи програми "Duolingo". Я хотів би обговорити хто в яких лігаг, але якщо ви не хочете то не пишіть. Тож починаємо. 1- А. 2-Б. 3 - В. 4- Г. 5-Ґ. 6-Д. 7-Е. 8-Є. 9-Ж. 10-З. Дякую хто написав!


ytRMeBs3

Чому нема артикля a перед dinner?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.