"Praxe začíná v říjnu."

Překlad:The practice starts in October.

August 19, 2015

17 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


DanuseSmeh

Proč v překladu věty "praxe začíná v říjnu" musím dát člen "the practice", jinak je to chyba ; a ve větě "i do not have practice" je to správně i bez členu?


ChovMart

Přiznám se, že mi není jasný důvod, proč je NUTNÉ mít v této větě určitý člen. Byl bych rád, pokud by to někdo z moderátorů mohl objasnit.

Je to nějaká specialita, jako například the Earth?

Já chápu, proč je v této větě ( Cambrige slovník ) vyžadován určitý člen : "The practice of giving eggs at Easter can be traced back to festivals in ancient China. " protože je jasně specifikováno o jakou praxi se jedná, ale v obecné větě ??

Přece pokud bych potkal rodilého mluvčího a po představení bych začal větou : "The practice starts in October." tak na mě přece bude zírat jak krtek na čerstvě zorané pole, protože absolutně nebude tušit o jaké praxi mluvím, ne?


TaNlGA

Taky mne zajima ze v minule vete byl clen pred practice chybou, tudiz jsem si vryla do mozku ze to bude nepocitatelne pods.jmeno a ejhle v teto vete mi to bez clenu bylo opraveno...tak nechapu : (


Mira737653

Muj nazor : Praxe jako obecny pojem bez clenu, ovsem pokud reknu, ze praxe zacina tehdy a tehdy, tak mluvim o nejake konkretni praxi a tudiz musi byt s clenem. Nicmene ja s cleny bojuji stale, takze berte prosim s rezervou:)


Ivo150846

My ostatni bojujeme také stále..


Mira737653

Proc nemohu pouzit neurcity clen ani zadny clen pred practice? Tak bud je nepocitatelne, pak by to melo jit bez clenu, nebo je pocitatelne, pak s neurcitym, ne?


Jakob4249

The definitive article is not necessary in English... Please add 'practice starts'


LukasDolezal

Proc je spravne The practice begins? Vždyt to znamena že pokracuje nikoliv ze zacina nebo ne?


Nemesis_NaR

Ne, "begin" je taky "začít", "pokračovat" je "continue".


Lendotka

Slo by použít i sloveso start? Tady ve 3.osobě starts?


Nemesis_NaR

Ano, "starts" je i v hlavním překladu, když se podíváš do nadpisu diskuze.


marek169080

Kdyby nebylo tech stupidnich srdicek, tak si to zkusim sam... Je mozne pouzit begins na misto starts?


Mira737653

Ano, je to mozne


Ivo150846

Praxe je pocitatelna?????


Ivan843689

O které praxi se bavíme? O té zelené, nebo o té hnědé? Když je to ta určitá, všem známá praxe, tedy the practice, tak bych rád věděl, která to je. Děkuji.


Jaryn418895

co je špatně na "Practice begins in October."

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.