Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Tigaia este a ta."

Traducere:The pan is yours.

acum 3 ani

7 comentarii


DianaGeorgiana99

De ce yours si nu your ?

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

”yours” este pronume posesiv, iar ”your” este adjectiv posesiv (trebuie să determine un substantiv: ”your pan” = ”tigaia ta”).

acum 3 ani

DianaGeorgiana99

dar yours nu se foloseste si pentru plural?

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod
  • ”your pan” = ”tigaia [ta/voastră]” (adjectiv posesiv)
  • ”the pan is yours” = ”tigaia este [a ta/a voastră]” (pronume posesiv)

”s”-ul de aici nu are legătură cu pluralul

acum 3 ani

DianaGeorgiana99

aaa......am inteles,.am sa tin minte asta ! multumesc!

acum 3 ani

sirbumariz

Nu e cazul

acum 1 an

sirbumariz

De ce nu pot continnua

acum 1 an