"Li ne povas manĝi kukon, ĉar ĝi enhavas sukeron."

Translation:He cannot eat cake, because it contains sugar.

August 20, 2015

10 Comments


notthesun_

Where does the verb enhavas originate? Just looking at the word itself, it is en + havas, so to have within?

August 20, 2015

AjxojLerni

Jes.

August 21, 2015

bajanisto

enhavi (en·hav·i ← hav·i)

August 20, 2015

notthesun_

I think you may have misunderstood my question. I was not asking what the root of enhavas is, I was asking where the word originated, like is it from a latin-based word of similar meaning, or something else.

August 25, 2015

bajanisto

Parenteze, en Esperanto prepozicioj ofte estas uzataj kiel prefikso. — Jen kelkaj prefiksoj: al, antaŭ, apud, bo-, ĉe, ĉef, ĉi, ĉia, ĉiu, ĉirkaŭ, de, dis, du[on], dum, ek-, eks-, ekster, el, en, fi-, for, fuŝ, ge-, ĝis, inter, kontraŭ, krom, kun[e], kvazaŭ, laŭ, mal-, mem, multe, mis-, ne, nenia, neniu, nov, per, plej, pli, po, por, post, pra-, preter, pri, pro, re-, retro, sam, sen, sin, sub, super, sur, tia, tiu, tra, trans, tri, tro, unu, vic.

Bonvolu uzi lernu!-vortaron!

bv. noti, ke vi povas uzi en lernu!-vortaro ĵokersignojn ? kaj *.

August 20, 2015

notthesun_

I am just learning Esperanto so this doesn't really help! Thanks anyway though..

August 25, 2015

bajanisto

Sorry! — Eble en estonteco la listo helpos vin…

eble (maybe, perhaps, possibly), estonteco (a future), listo (a list), vin (you).
helpi (to help): helpis — helpas — helpos

August 25, 2015

AjxojLerni

Demando meta-problema: via respondo havas aro de vorto kion oni povas nomi "vortaro". Kiel oni diras ke tio vortaro ne estas "dictionary"?

August 21, 2015

bajanisto

Se mi komprenis vian demandon ĝuste, la respondo estas:

  • vortlisto (vort·list·o ← list·o).

Cetere, bv. rimarki:

  • …havas aron de vortoj…
  • …ke tiu vortaro…
August 21, 2015

Vegemighty

I think enhavas could also be translated as has here. It contains sugar yes, but it also has sugar. The words are interchangeable in this context.

August 30, 2015
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.