1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "Li ne povas manĝi kukon, ĉar…

"Li ne povas manĝi kukon, ĉar ĝi enhavas sukeron."

Translation:He cannot eat cake, because it contains sugar.

August 20, 2015

10 Comments


notthesun_

Where does the verb enhavas originate? Just looking at the word itself, it is en + havas, so to have within?


bajanisto

enhavi (en·hav·i ← hav·i)


notthesun_

I think you may have misunderstood my question. I was not asking what the root of enhavas is, I was asking where the word originated, like is it from a latin-based word of similar meaning, or something else.


bajanisto

Parenteze, en Esperanto prepozicioj ofte estas uzataj kiel prefikso. — Jen kelkaj prefiksoj: al, antaŭ, apud, bo-, ĉe, ĉef, ĉi, ĉia, ĉiu, ĉirkaŭ, de, dis, du[on], dum, ek-, eks-, ekster, el, en, fi-, for, fuŝ, ge-, ĝis, inter, kontraŭ, krom, kun[e], kvazaŭ, laŭ, mal-, mem, multe, mis-, ne, nenia, neniu, nov, per, plej, pli, po, por, post, pra-, preter, pri, pro, re-, retro, sam, sen, sin, sub, super, sur, tia, tiu, tra, trans, tri, tro, unu, vic.

Bonvolu uzi lernu!-vortaron!

bv. noti, ke vi povas uzi en lernu!-vortaro ĵokersignojn ? kaj *.


notthesun_

I am just learning Esperanto so this doesn't really help! Thanks anyway though..


bajanisto

Sorry! — Eble en estonteco la listo helpos vin…

eble (maybe, perhaps, possibly), estonteco (a future), listo (a list), vin (you).
helpi (to help): helpis — helpas — helpos


AjxojLerni

Demando meta-problema: via respondo havas aro de vorto kion oni povas nomi "vortaro". Kiel oni diras ke tio vortaro ne estas "dictionary"?


bajanisto

Se mi komprenis vian demandon ĝuste, la respondo estas:

  • vortlisto (vort·list·o ← list·o).

Cetere, bv. rimarki:

  • …havas aron de vortoj…
  • …ke tiu vortaro…

Vegemighty

I think enhavas could also be translated as has here. It contains sugar yes, but it also has sugar. The words are interchangeable in this context.

Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.