"Proč zavíráš ty dveře?"

Překlad:Why do you close the door?

August 20, 2015

6 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


mkmk84

Proc tam vlastne musi byt sloveso do, ne jen why you close the door? Nestaci to why, where, what, when, how, which... k vytvoreni otazky?


LiS0407

Protože otázka se v angličtině tvoří pomocí slovesa "do" .


waj10

Proč nemohou být dveře doors? Ze zadání nelze usuzovat jestli zavírá jedny dveře, nebo zavírá všechny dveře.


kacenka9

uz mohou. diky.


Radko

co tak "Why do you close that door"


kacenka9

Diky, Doplneno

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.