"We have turtles."

Překlad:My máme želvy.

August 20, 2015

9 komentářů


Jan830926

Prečo nestačí "máme želvy"?

April 15, 2018

kacenka9

Stačí

October 5, 2018

jarinTrn

Prosím, dala by se použít i jiná zvířata, než jen želvy, kočky, psi a medvědi?

October 5, 2018

kacenka9

To zalezi na tom, co ma kdo doma. jestli mate doma ve vane krokodyly, tak klidne muzete rict We have crocodiles. Ale v Duolingu neni dost prostoru učit veškerou dostupnou faunu

October 5, 2018

jarinTrn

Kačenko, já si vaší práce opravdu moc vážím, ale tohle nebyla ode mne výtka, to byl podnět. zvýšení slovní zásoby jako další stupeň by Duolingu určitě prospělo. Na druhou stranu zrovna želvy a medvědi nebývají v našich podmínkách příliš k vidění...a jdu zkontrolovat vanu :-D

October 5, 2018

densney

Proč nemuze byt: we have got ...

August 20, 2015

nueby

Protože překládáte. Zadání je v angličtině a překlad musí být v češtině.

August 20, 2015

Jirka594359

Ahoj, mně naopak neuznaly We have turtles protože jsem to Got tam neměl. :(

July 28, 2019

Jirka594359

Jak to že v stejné větě jednou Vyžadujete spojení We have got ale tady ho sami nepoužijete! Jak mám poznat na co máte zrovna náladu? Jsou to 3minuty co jste mi větu We have turtles neuznaly protože jsem tam neměl pomocné Got!

July 28, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.