"No news is good news."

Překlad:Žádná zpráva, dobrá zpráva.

August 20, 2015

18 komentářů


PetrMalek2

proč je zde "is" ? News je jednotné číslo? Jedná se o frázi? Děkuji za odpověď.

February 21, 2017

Kate24941

Nepočitatelné, stejně jako information;)

November 24, 2018

gaston68cz

stejná otázka ...

April 3, 2017

Dagmar720248

také by mě to zajímalo, takto to je: žádné zprávy je dobré zprávy

July 16, 2018

slavekp

Dle této adresy: je news (singular) jednotné číslo https://jakubmarian.com/news-is-vs-news-are-jeans-is-vs-jeans-are-etc-in-english/ correct:The news is being broadcast by all major TV stations. wrong: The news are being broadcast by all major TV stations.

September 5, 2019

KlraAjaov

Já bych tam dodala jeste to sloveso - vcelku mne to zmatlo. "Žádná je zpráva je dobrá zpráva."

March 25, 2016

Nemesis_NaR

Měla-li jsi na mysli "Žádná zpráva je dobrá zpráva", tak souhlasím a připomenu tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

March 26, 2016

TomFox9

Proc je spatne novinka?

August 20, 2015

jgstcd

Slysel jste nekdy nekoho rict "Žádná novinka, dobrá novinka"?

August 22, 2015

TomFox9

Ano, Vy ne?

August 31, 2015

josefkuchar

já nikdy ani neslyšel, žádná zpráva, dobrá zpráva......

November 14, 2015

Nemesis_NaR

Tak tak, říká se to v množném čísle "Žádné zprávy, dobré zprávy"

November 14, 2015

jgstcd

Nevim zda je krajove, ale podle googlu maji obe verze podobny vyskyt. "Žádná novinka, dobrá novinka" naopak, pouziva asi skutecne jenom TomFox9.

November 15, 2015

kacenka9

Ne.

August 31, 2015

MatejSima

Žádné noviny jsou dobré noviny

November 23, 2018

petr656916

Neuznalo mi to ani dobrou odpověď,,žádná zpráva,dobrá zpráva!!proč? Duolingo se těmi proč jen hemží. Je to snad záměr?? Nechápu!!

December 1, 2018

petr656916

Nevím jak dál..

December 1, 2018

Petra899273

Je treba opravit..neni tu moznost "dobra" misto toho je zde moznost 3x "zprava"

March 21, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.