Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Dal mi nějaké známky."

Překlad:He gave me some stamps.

0
před 2 roky

10 komentářů


Mnk280691

Nemela by byt ve 3.osobe koncovka 's'? He gaves me...

1
Odpovědětpřed 1 rokem

tibor194337

Taky by mne to zajimalo

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Jirka_A
Jirka_A

časování sloves - minulý čas od slovesa "give" je jen "gave" (bez "s" na konci). Viz třeba: http://cs.bab.la/casovani/anglicky/give

0
Odpovědětpřed 1 rokem

TomFox9

Proc se zde nepouzije clen. Jsem z toho trochu zmateny. Obvykle kdyz ho nedam tak je to spatne a naopak. Diky.

0
Odpovědětpřed 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze clen je od toho, aby urcil o jaky objekt se jedna. Neznamy, znamy. Zde mate to urceni vyjadrene slovem 'some', tedy 'nejake'. Neurcity clen by zde byt nemohl stejne, protoze je to mnozne cislo. Ale nebyl by pri slove 'some' ani u jedne znamky. Urcitym clenem byste rikal 'Dal mi nejake ty znamky'. Tak dal vam nejake znamky, nebo ty znamky?

Stejne tak odpada clen, kdyz objekt urcite privlastnenim. Moje znamky, tvoje znamky. A pak take, kdyz je tam cislovka. Dal mi dve znamky. Tim uz take dostatecne vymezujete, o co jde.

0
Odpovědětpřed 2 roky

TomFox9

Díky

T.

0
Odpovědětpřed 2 roky

jgstcd
jgstcd

Mozna jste popleteny tim ze se nekdy rika ze pocitatelna slovesa v anglictina vyzaduji cleny. To neni uplne pravda. Ve skutecnosti vyzaduji "determiners", gramaticka kategorie kterou cestina nezna. Ty mohou byt cleny, ale nemusi byt. Cisla, privlastnovaci zajmena nebo to "some", ktere tady vidite, patri vsechny do teto kategorii. Cleny jsou mezi nimi vyjmecne jenom z hlediska cestiny. Zatimco jiny "determiners" maji vsechny nejaky cesky protejsek, cleny v cestine nejsou.

0
Odpovědětpřed 2 roky

LukasRehak1

Stamps/marks/grade.... Jaké máte na mysli Díky.

0
Odpovědětpřed 2 roky

AbaddonPI
AbaddonPI

Překlad "He gave me some marks" vyhodnocen jako chybný. Je důvod proč nelze použít překlad známky->marks? Bez znalosti kontextu by se mohlo jednat o známky ve škole.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Doplneno

0
Odpovědětpřed 1 rokem