"Včera jsme se viděli v zrcadle."

Překlad:Yesterday we saw ourselves in the mirror.

před 3 roky

10 komentářů


EliskaCy

Proč nelze použít verzi "We saw each other in the mirror yesterday" ?

Ve správných odpovědích jsou tyto nabídky: We saw each other in a mirror yesterday. Yesterday we saw ourselves in the mirror.

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Dík, chybělo to a teď jsem to přidal. Zato jsem smazal všechny verze s HAVE SEEN ... YESTERDAY.

před 3 roky

july.blahutova

Asi jste to nepridal, neuznalo mi to.

před 2 roky

nueby
nueby
Mod

"We saw each other in the mirror yesterday." mi zrovna bylo uznáno, a nikdo na větu už měsíc nesáhl. Vyprodukujte prosím screenshot, jinak nemůžu pomoci, protože je dost pravděpodobné, že jste to zadala jinak.

před 2 roky

Makiszek

Taky mi to nebylo uznáno, ale pracuji přes mobil, takže printscreen nemůžu udělat

před 2 roky

Nemesis_NaR

V aplikaci na mobilu? Ta je celkově problémová a nám často nezbývá než doporučit ji nepoužívat. Když už DuoLIngo na mobilu, tak raději přes prohlížeč.

před 2 roky

Chatulov
Chatulov

It means that yesterday we were not vampires. What has happened last night???

před 2 roky

Nemesis_NaR

"vampire" a "what HAS happened" (ono, to, 3. os čísla jednotného)

před 2 roky

Chatulov
Chatulov

Díky. Už je to v pořádku? :-)

před 2 roky

AlmaMESTLO1

A teď je to opět uprostřed!

před 2 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.