"Použil jsi moji barvu?"

Překlad:Did you use my paint?

před 3 roky

7 komentářů


TomFox9

Pro je spatne Are you used my paint?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze jste skrizil prubehovy pritomny cas a minuly cas. A krizenec je to nesrozumitelny.

Bud prosty minuly s 'did+pritomny tvar slovesa" nebo predpritomny s "have+minuly prosty tvar slovesa". Varianta s 'Are' by znela "are you using my paint' a znamenala by 'pouzivas moji barvu'

před 3 roky

JendaX

Proc nelze pouzit s "color". Da se prece ta otazka chapat jako ze se tazatel pta na nejakou svoji plechovku s barvou a nebo se pta na to zda protistrana pouzil tu zelenou barvu v letaku, kterou ten tazatel navrhnul aby se treba nepouzivala tyrkyzova.

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

No, jestli se ptate na barvu v plechovce, tak v kazdem pripade 'paint'. Color je pouze abstraktni vyraz pro barvu ale nic hmatatelneho. Kdybyste rekl Did you use my color, tak se ptate, zda si dotycny treba take vymaloval obyvak tim samym odstinem ruzove, jako vy, ale ne, zda pouzil ty vase zbytky. A jeste to v podani s tim 'moji' zni, jako byste tenhle odstin barvy objevil.

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Ale verzi s "color" uznavame, a vidim dole jako cas posledni zmeny "Edited 4 months ago by kacenka9". ;-)

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

me druhe ja :D

před 3 roky

tata2420
tata2420

Ktere "ja" je laskvejsi? A ktere prisnejsi? :-)

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.