"Použil jsi moji barvu?"

Překlad:Did you use my paint?

August 20, 2015

9 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


JendaX

Proc nelze pouzit s "color". Da se prece ta otazka chapat jako ze se tazatel pta na nejakou svoji plechovku s barvou a nebo se pta na to zda protistrana pouzil tu zelenou barvu v letaku, kterou ten tazatel navrhnul aby se treba nepouzivala tyrkyzova.


kacenka9

No, jestli se ptate na barvu v plechovce, tak v kazdem pripade 'paint'. Color je pouze abstraktni vyraz pro barvu ale nic hmatatelneho. Kdybyste rekl Did you use my color, tak se ptate, zda si dotycny treba take vymaloval obyvak tim samym odstinem ruzove, jako vy, ale ne, zda pouzil ty vase zbytky. A jeste to v podani s tim 'moji' zni, jako byste tenhle odstin barvy objevil.


jgstcd

Ale verzi s "color" uznavame, a vidim dole jako cas posledni zmeny "Edited 4 months ago by kacenka9". ;-)


TomFox9

Pro je spatne Are you used my paint?


kacenka9

Protoze jste skrizil prubehovy pritomny cas a minuly cas. A krizenec je to nesrozumitelny.

Bud prosty minuly s 'did+pritomny tvar slovesa" nebo predpritomny s "have+minuly prosty tvar slovesa". Varianta s 'Are' by znela "are you using my paint' a znamenala by 'pouzivas moji barvu'


RadekKedar2

Použil jsem místo use need. Je to totálně špatně nebo je to možné použít. Použil nebo upotřebil.


ladavala

"need" není upotřebit ale "to want something that is important to you". Upotřebit je "utilize" - využít, zužitkovat, upotřebit

  • to use something for a particular purpose, to put something to use
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.