"Má on psy?"

Překlad:Does he have dogs?

August 20, 2015

6 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


terka885911

Does he dogs have. Proc ne? Dekuji


nueby

Because Yoda isn't he. Čeština je slovosledně pružná, angličtina spíš pevná. Does he have dogs? je prostě jediné pořadí, ve kterém vám tato slova uznáme. Jinak se v praxi dá zeptat třeba i He has dogs? a He does have dogs?, ale to tady neučíme. Váš návrh je angličtině naprosto cizí. Hlavní je zvládnout anglický překlad v nadpisu.


Sajmy

Nemělo by tam být místo "have" slovo "has"?


jgstcd

Nemelo. Pomocne "do" se spojuje s infinitivem, nikoli s casovanym slovesem.


frank.scania

PROČ JE TAM "GOT" A CO VŮBEC TO SLŮVKO ZNAMENÁ ? ANGLIČANÉ PRÝ HO ÚDAJNĚ MOC NEUŽÍVAJÍ.


kacenka9

Nepoužívají, ale české učebnice to zarputile učí. V USA se vyskytuje jen v ustálěných spojeních, v UK se ještě občas vyskytne. Je to archaičtější vyjádaření slovesa mít. I HAVE GOT. Ono to gramaticky vyjadřuje přepdpřítomný čas věty, ze jsem něco dostal a tudíž to mám. My takové překlady uznáváme, ale nevím o tom, že by byly uřity jako překlady hlavní.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.