"Já vždy zpívám."

Překlad:I always sing.

August 20, 2015

4 komentáře
Tato diskuse je zamčená.


AlesCZ65

proč ne I sing always prosím?


Nemesis_NaR

Protože se to tak neříká. Příslovce četnosti patří vždy před sloveso, jedinou vyjímkou je sloveso být. Zdroj: http://www.helpforenglish.cz/article/2008030602-prislovce-urcujici-frekvenci

Jak ale říká poslední věta článku - kdybych řekl něco jako "Neustále si zpívám," tak by to muselo být "I sing all the time."


jgstcd

Vesmes je to pravda, ale, jako obvykle, jsou vyjimky. Napriklad, "daily", "weekly", "monthly" atd. jsou vzdy za slovesem, prestoze nejsou nijak delsi. Slovo "always" ale funguje jak popisuje ten odkaz.


Eva640286

Píší to v opavě stejně jako já

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.