1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Мій собака їсть курку."

"Мій собака їсть курку."

Переклад:My dog eats chicken.

August 20, 2015

9 коментарів


Nickelaos92

Чому без артикля?


G3e8

Чому немає артикля "а"


Wasilevs

чому eats а не eat?


0Lok9

Чому my а ні mine


ctype_real

чому не - "My dog eats hen." ? chiken більше курча


Vinnfred

hen - квочка. chicken - будь-яка курка або курятина


kbSz12

чому без артикля


MichaelBes119361

"Мій собака" мені ріже слух .Я не впевнений ,але думаю, що правильно буде "Моя собака"


Xvi34

В українській мові "собака" - це він, чоловічий рід

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.