Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Mám psy?"

Překlad:Do I have dogs?

před 3 roky

2 komentáře


Lukas2630

Proč je tam 'got'? A v jakých případech se používá? Děkuji

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

'Got' je v uznávaných překladech, protože si to vymohli naši uživatelé, kteří to takto podivně mají naučené ze zastaralých učebnic nebo od zastaralých pedagogů. Za učení se to nestojí, a doporučuju vám to ignorovat. Vyjadřujte vlastnictví slovesem HAVE, které se v otázkách a záporech chová jako pravidelné sloveso. You have it, but I do not have it. Do you have it? Have you ever had it? No, I have never had it.

před 3 roky