"She wants to have knowledge."

Переклад:Вона хоче мати знання.

August 20, 2015

7 коментарів


IgorKovalov

вона хоче отримати знання

September 8, 2015

Nordry

"She wants to get knowledge".

September 29, 2016

Nat.Hrom

Дякую

February 18, 2019

Point_ttt

вона бажає мати знання

August 20, 2015

SergioRuido

для бажати в англійській вигадали слово wish..

August 21, 2015

vovarpd

вона хоче знань

October 4, 2016

0jL11

Вычитала на днях, что have "в сочетании с существительными означает единичный акт или кратковременное действие, соответствующее значению существительного _Ex: to have a swim поплавать..." поэтому перевела "вона хоче знати", но мне не засчитало как правильный ответ.

March 31, 2017
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.