Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"She wants to have knowledge."

Переклад:Вона хоче мати знання.

0
2 роки тому

6 коментарів


Point_ttt

вона бажає мати знання

1
Відповісти2 роки тому

SergioRuido

для бажати в англійській вигадали слово wish..

4
Відповісти2 роки тому

IgorKovalov

вона хоче отримати знання

1
Відповісти2 роки тому

Nordry
Nordry

"She wants to get knowledge".

2
Відповісти1 рік тому

vovarpd

вона хоче знань

1
Відповісти1 рік тому

0jL11

Вычитала на днях, что have "в сочетании с существительными означает единичный акт или кратковременное действие, соответствующее значению существительного _Ex: to have a swim поплавать..." поэтому перевела "вона хоче знати", но мне не засчитало как правильный ответ.

0
Відповісти1 рік тому